Kipkantjes en crumbies van mora. Ze zitten wel nog in de partymix, maar zijn niet meer zo lekker als vroeger toen je die nog apart kon kopen.
De Cream & Chives van Lay's. En de Tuc kaas van voor ze de smaak veranderden. Nu vind ik ze echt goor.
Bij de Dirk v.d. Broek verkopen ze die standaard nog. Zitten in paarse zakjes en liggen gewoon bij het drop!
Ja ik weet toch wat en dat mis ik best het was zo lekker. Van bousain van die kleine borrelkaasjes. Heb ze wel eens in duitsland gezien maar daar kom ik amper.
bouillon pasta van herman den blijker, heel handig om gewoon net een beetje smaak toe te voegen aan gerechten zonder dat je bouillonblokjes hoeft te verkruimelen en hopen dat ze wel goed oplossen. (en beter dan smaak toevoegen met alleen zout) Die kuipjes gelei die ze verkopen van knorr etc zijn 3x niks. Het enige dat ik tegen gekomen ben dat wel werkt is vloeibare geconcentreerde bouillon bij de appie, maar die is lang niet zo makkelijk in gebruik. Die pasta stond gewoon standaard op mijn aanrecht en hoefde niet in de koeling.
Over bouillon gesproken. Ze hadden vroeger bij de reformwinkel bouillonblokjes met alleen peterselie en zónder vetsin. Die vond ik echt heerlijk door de aardappelpuree maar kan ze nergens meer vinden helaas. Als ik er verse peterselie doorheen doe is het toch weer net iets anders...
Ik ben niet van de sauzen in pakjes, maar er was vroeger 1.. die was zo lekker!! con funghi van Knorr, een spaghetti saus.. hij is er zeg maar nog wel maar "verbeterd" nou niet dus.. waterige prut.. vroeger kreeg je er een heerlijke dikke smeuïge saus van..