Jaaaa die was zo lekker!! Ik had de hoop dat ze alleen bij onze AH uit het assortiment waren, maar als ik het zo lees dus helemaal, balen zeg!!
Zijn de potten bouillon van Maggi dan niet iets voor jou? Ik heb altijd een pot in de kast staan, je kan overal makkelijk een schepje door doen.
Oh en die kokkie met tomaat, om in de bugels te doen. Tegenwoordig alleen nog maar die naturel en met alpenkruiden. Die met tomaat was toch het lekkerst
OMG JAAAAAAAAA!!!!!!! Die heb ik vroeger echt zo veel gegeten. Ik snap nog steeds niet waarom ze die niet meer verkopen. Ik kan ze nog proeven als ik die zak zie
Dubbel zoute dropjes Saus van calvé voor bij het vlees. Tot zo'n drie jaar terug nog te koop maar niet meer te krijgen. Volgens mij was het tropical. Gelige saus met paprika ed erin
Knorr Wereldgerecht japanse yakitori 2-3 pers. | AH.nl 😊 Knorr Griekse Moussaka 2-3 pers. online bestellen | AH.nl 😊
Misschien stom, maar ik mis de bruine flessen heineken. Sinds ze die groene flessen hebben smaakt het zoo anders...
ik mis ook die chesterballs wat grappig. dat was het eerste waar ik aan moest denken toen ik de topic titel zag!
Dat weet ik niet. Vermoed dat ze online een veel groter assortiment kunnen hebben. Zie het wel vaker namelijk. Graag gedaan 😊