Ben er pas achter gekomen dat een aantal vales producten bij diverse supermarkten zijn verdwenen.. Erg balen. Oh en vroeger waren van lays de chips met fetakaas smaak en mis ook de chips die op lange frietjes leek (hol van binnen en 5cm lang met paprika smaak) van cheetos.
Roti pannekoek van de vomar! Verdwenen uit de diepvries (nu haal ik het bij de toko, maar dat is veel verder weg)
Vroeger gekocht bij de kruitvat... een wc blok maar dan in de vorm van een surfer mannetje en dan was bijvoorbeeld de surfplank blauw en het poppetje groen rook zo lekker en deed erg goed zijn werk ..
dan samen met de McFlurry cappuccino alsjeblieft! Ook baal ik ervan dat de (iglo?) wokvis er niet meer is: van die zakken gekruide visblokjes met een zakje saus erbij. Ff groenten wokken, vis en saus erbij, klaar! Ik ben niet zo'n erge vis-eter, maar die was heerlijk! En ik mis de flesjes Sambalsaus van Conimex. Van die lange, smalle flesjes waren dat. Eerst overal te koop, toen had alleen de Vomar ze nog en nu zijn ze nergens meer de vinden....snik en qua ijs: de sky, de magnum pecan, de boomy en zo'n zakje met van die kleine yoghurtijsjes erin...die waren lastig eten, want het harde laagje aan de buitenkant brak altijd....
Albert Heijn AH heeft het alvast online ook. In de supermarkt weet ik niet; kom ik niet meer sinds mijn pickuppoint verslaving
Dat zijn niet degene die ik bedoelde, want "de mijne" hebben geen stokjes. Google zegt dat ze yummies moeten heten , maar plaatjes kan ik nog steeds niet vinden.