- Tuc Salt and Pepper - Calve Pindakaas met een laagje olie erop was veel lekkerder. - Mona chocolademousse voor ze het recept veranderden. Niet te eten meer. - De goedkope versie van Saroma pudding. Was hetzelfde, maar koste 15 cent per pakje. - Vla in fles. - Wicky voordat ze zoetstoffen ipv suiker gingen gebruiken. - De echte Negerzoenen ipv Zoenen met de naam is ook de smaak veranderd.
Bedoel je deze babi pangangsaus? Is ook heel makkelijk te maken, mengen met wat kokend water. Albert Heijn En de vloeibare Biotex, deze misschien? Albert Heijn
In de tijd van de lion king had je van die ijsjes met snoepjes wormpjes en later ook knetters er in die waren lekker. en die solleros waszo lekker.
Professor Grunschnabel (ijs) bij onze AH. Andere filialen verkooen het wel maar bij ons niet meer. Zo jammer!
Appelsientje met citrusvruchten. Staat nergens meer in de schappen. Gelukkig nog wel Appelsientje met mandarijn. Dat zijn de enige twee sappen die ik wel lekker vind. Ik verdun ze trouwens voor de helft met water.
AH verkocht ooit mini engelse drop. Die was echt zooo lekker En Venco heeft een tijd een soort van engelse drop-repen gehad. Echt heerlijk Ik ben verder niet verslaafd aan engelse drop overigens hoor
Sour en cream pringles, die is veranderd en gelijk niet lekker meer. Heb ze een vraag gestuurd en ze zeggen van niet en heb 2 bussen gekregen. Eentje was lekker en de ander niet. Ik snap er niets van haha. En wokkels naturel, al heel lang niet meer gehad maar die waren toen ook eens veranderd en niet meer lekker. Volgens mij van Maggi oid, broccoli kaas schotel, ook veranderd en niet meer lekker. En Aviko aardappelschotel Turkse variant, hebben ze eruit gehaald helaas. En aardappel anders volgens mij heette de smaak paprika pikant. En Solero shots, volgens mij heette dat zo. En magnumijs in zo'n bakje, was er volgens mij ook niet heel lang. Dat is even zo snel wat ik kan bedenken.
Ben hem nog niet tegengekomen: - stroop van Van Gilse met Butterscotch-maak Mijn man was er gek op. Van Gilse gemaild: uit het assortiment.