hallo allemaal Het is vandaag Anti-dieet dag......een dag waarop we mogen genieten van alle lekkere dingen met beleidt Het mag gevierd worden dat we leren luisteren naar ons lichaam en kijken naar wat bij jezelf pas ipv mee te gaan met elke dieet rage!!!!! Dus dames/heren kies voor jezelf en STOP met dieeten!!!! Lekker in je lijf evenement tijdens Intertnationale Anti Dieet Dag, vrijdagavond 6 mei 2011 in Seats2meet in Maarssen. Nooitmeeropdieet.nl. Angele Bakker
laat ik nou nog nooit een dieet gevolgd hebben... Maar dames, die wel dieeten; geniet van het leven, het is te kort om te lijden.
Ik heb nou zo'n beeld in m'n hoofd dat je in de rij staat bij de Mac en je water breekt Anyway, ben ook niet op dieet, ik probeer gezond te eten, maar wel een leuk intitiatief
haha ik was niet aan t lijnen , maar ga me wel misdragen vandaag op mn werk denk dat ik samen met mn collega kapsalon ga bestellen ofzo
hm moet vandaag nog na de winkel, dus zeker wat lekkers mee voor vanaaf hahaha. Gelukkig is het niet elke dag antidieet dag! Aangezien ik nog heeeeel wat kilo's kwijt moet.
oooh maar dan hoef ik me niet te schamen voor mn vinger in de speculoospot!!! heerlijk! dan ga ik er eens even lekker van genieten!