De slasaus (yoghurt) van de Aldi.... Man, daar was ik bijna verslaafd aan! Er ging hier een halve fles door de salade! Ik was echt grootverbruiker Ineens was het er niet meer
Het enige wat ik echt mis, is de zomerthee van Pickwick en dan niet de versie die de laatste jaren in de winkel ligt, maar die ze daarvoor hadden. De geur deed me altijd een beetje aan kauwgomballen denken, maar de smaak! Echt geweldig. En ineens verdween hij uit de handel en dat terwijl ik altijd voor een heel jaar doosjes insloeg. Ik heb nooit meer een thee gevonden die ik zo lekker vindt als die. Verder mis ik mijn dagcreme van Dove. Vorig jaar is het assortiment aangepast en mijn creme van essentiele elementen is veranderd. Nu kan ik er niet meer tegen (krijg last van brandende ogen). Na lang zoeken weer 2 cremes kunnen vinden waar ik geen last van krijg, maar die halen het echt niet bij die van Dove.
ik heb ze daar nog nooit gezien helaas!zal nog eens kijken. Had ze ook gemaild gister en ze zeiden dat de beertjes in zo'n plastic ton zitten bij o.a. de C1000
ik wilde al graag de jumbo hier maar nu nog meer. Dus bij deze Jumbo kom naar MEppel!!!!! dank je voor de tip
wat is er eigenlijk veel wat niet meer in de schappen liogt he en ik zie heel veel producten langskomen die ik ook zo lekker en goed vond en ben dus zeker de enige niet. Soms dan vernieuwen ze een product ook zoals de bros, maar nu vind ik de bros helemaal niet meer zo luchtig en bubbelig als eerst. Echt jammer
Er zijn wel dingen gezegd die nog te krijgen zijn: Saté Chips... Honig Ovenpasta ham/kaas.. sowieso! Komt mijn lijstje: MacFlurry Rolo Biscuits met M&M, Twix of Snicker En dankzij mijn medeforummers: glibber-dino's en die chocola-met-disney-figuurtjes Honig Maispasta vind ik echt heel erg dat dat er niet meer is. Dat was zooo lekker. Met kindeybonen, mais, gehakt, paprika en uitje.. jamjamjam. Heb zelfs Honig er voor opgebeld haha.. gesmeekt of het terug kwam.. (sorry mevrouw, hormonen)
vroeger had je van die zakjes met een paar stuks kleine ijsjes erin.. allemaal figuurtjes in verschillende kleurtjes.... was ik dol op.... heb ik ook nooit meer gezien.... helaas....
ohjaaaa die hadden ze lang nadat ze hier niet meer te krijgen waren nog wel in spanje... maarja ben al 9 jaar niet meer naar spanje geweest dus geen idee of ze daar nog zijn... prodent was dat jah smaakte toch ook naar kauwgum?? van danarolle die rozijnenbroodjes ook nergens meer te krijgen winner taco's mmmmmm nee die van de aldi zijn echte neppers.. plaatselijk is hier de 7up sap 2 verschillende smaken ( koolzuurvrij) niet meer te krijgen, nog wel bij de AH maarja dat is dik een half uur rijden, vaak met winkelen neem ik wat mee, en dan summer ice tea van pickwick in een blikje zat dat. mmmmmmmm Bekijk bijlage 144011
iemand nog ergens cola froeties gezien??? Vroeger had je de cola tikkels,echt verslaaaaaavend lekker!!At die at heel veel, was er gek op! Nu is dat geloof ik in cola froeties veranderd, als het goed is nog op sommige plekken te krijgen, via intyernet wel te bestellen (groothandel!) maarja..misschien benzinestations?
yogho yogho is nu nog wel te krijgen maar die reclame van vroeger vond ik altijd wel erg leuk: en die snoepjes naar allerlei gekke dingen vernoemd, mierentietjes etc?(zoiets haha) YouTube - Yogho Yogho reclame (Duizend mijlen onder zee) uit de jaren 90 (Nederlands) YouTube - reclame - yogho yogho
Whaah wat leuk! Ik zie best veel dingen voorbij komen waarvan ik denk "goh dat was echt lekker" haha! Wat ik zelf mis: Kleine beertjes (lijkt op haribo) maar die waren best wel scherp! Vond dat altijd zo lekker, kreeg ze altijd bij oma! Ze weet zelf niet meer waar ze ze vandaan had, volgens mij zijn ze ook nergens te krijgen!
Van Knorr was er een tijdje one-2- cook ofzo... Dat was een sausje in het ene potje en een pasta om het vlees in de marineren in het andere potje... Ineens was het verdwenen!!
Die idd ook. En sowieso de smaak in de Mac Milkshakes.... Hier voegen ze zo weinig smaakspul toe, dat ze allemaal naar Vanille smaken...