Bedoel je Impulse? Ik was die Splash helemaal vergeten, wat heb ik daar veel van gedronken zeg, geweldig spul! Heeft iemand nog weleens ergens de Meller snoepjes gezien? Ik zie altijd alleen maar Werthers en Toffifee, maar Meller ben ik eigenlijk nooit meer tegen gekomen hier.
Ow, was die half leeggegeten rol Meller van jou, Sniff!! Ontopic; Inderdaad..Die Impulse Deo's!!! Verder had je vroeger Chocopasta Beregoed, heb je nu weer, maar hij smaakt niet meer zoals vroeger. En Lange Jan, van die reepjes soort fruittella smaak, heb je nu ook maar smaken ook anders!!
Ha Linds, dankje, het gaat erg snel ja! Alles prima hier. En met jullie? Verder de Punica van vroeger, en de Taksi jungle Green,mmm!
Jaaaa, dat was de world wide wrap!! En dan die griekse idd!! Echt jammer. De winner taco hebben ze trouwens wel nog bij de Lidl (alleen de nep variant). Wat ik nu nog steeds mis is de Magnum Ego!!! Die was zo lekker!!!
En ook dat blauwe zakje, waar dan een stuk of 8 kleine ijsjes in zaten (zonder stokje) die je dan zo uit het zakje kon eten. Ze waren er dan in verschillende kleuren en vormen (oa voetjes). Ze hadden een dun melkachtig laagje, zodat ze niet in je hand smolten!!! Mjammie, die waren ook lekker!! Vraag me de naam niet. Was zoiets als Tummy Yummie ofzo!!
Ik mis met als anderen hier de echte oude speedy ijsjes en de joekel ijsjes. Ook de kraakbeesten chips van croky Kennen jullie deze reclame nog? YouTube - Croky Kraakbeesten reclame uit de jaren 90 (Nederlands)
Ik mis de bacon chips van Milly's geloof ik. Af en toe te krijgen bij de c1000. Sla dan meteen een voorraad in. Helaas nergens anders gezien