Heb jij al iets gehoord? Ik heb vanochtend een mail gekregen en meer dan 80% van het testpanel vond de nieuwe formule goed. Ik krijg nu wel een fles Palmolive 2 in 1 voedend en zacht shampoo toegestuurd.
Ik mis nogsteeds de pakjes drinken van een jaar of 20 terug.. die met het aapje, die smaakte naar banaan...
Heb niet alles gelezen dus weet niet of die al genoemd is. Maar ik mis de kleine bakjes kwark van de Aldi. Was van jogging. Zat een soort van kaas of iets dergelijks in. Nergens meer te krijgen
Hier idem! Haha! Ben benieuwd hoe vaak ze deze mail al gestuurd hebben... Vraag me af uit wat voor mensen dat testpanel heeft bestaan Kende vast de oude formule niet
advocaat toffees van van melle! oeeeeeeeehhh die waren zooooooooooo lekker!!! weet iemand toevallig waar die nog te koop zijn?? kan ze nergens meer vinden
coca cola vanille was idd heel erg lekker, maar alleen als hij heel erg koud was. Lange jan, lekker plakken aan de tanden non food: fa body splash
Nou ik mis ook wat hoor. Mischien al wel genoemt maar toch nog maar een keer het blijft een gemis toch * coca cola vanilie * wagner pizza shoarma. * nestle chocolade disney. (een vierkant stukje met disney figuurtjes in het midden van witte chocolade) * chocolade beertjes voor in de melk. Weet zo niet meer hoe het heet. Was een groene doos.
Weet niet of t al genoemd is, maar wat ik mis: Heel veel voorverpakt ijs van Nestlè. En idd wat twijfelgeval zegt: Coca cola Vanille
Lila pause aardbei Milka m-joy crunchy caramel(iig bij ons in de supermarkten is die eruit?) Dove Laison caramel in de grootverpakking in de supermarkt Coca-cola vanille is inderdaad een hele goede Optimel ananas-kokos(was een tijdelijke) En vast nog wel veel meer
vroeger had je van die ijsjes die de vorm hadden van kaas waren beetje gelig en zoet natuurlijk, waarom ze een kaas vorm hadden weet ik niet maar die waren LEKKER! =O en heb ze al jaren niet meer gezien. Die werd vroeger in een zwembad verkocht, en ga er vanuit dat ze dan ook in andere winkels, snackbarren enzo te krijgen waren
Mijn vent heeft het telkens over een hoestsiroop die hij vroeger kreeg, die naar dropjes smaakte, weet iemand welke dat is en of die misschien nog te krijgen is?