Ja wij hebbeneen tijdje terug eentje gekocht met dropsmaak bij zo`n dorpsdrogist..weet alleen de naam net meer maar op internet is dat toch zeker wel te vinden he
snoepjes Meeuwenflatsen, viezeluiers mierenzuur enz enz... hier een foto van meeuwenflatsen Google Afbeeldingen resultaat voor http://94.100.115.68/48800001-48850000/48826901-48827000/48826973_6_T6zN.jpeg we hadden vroeger ook altijd een bus volgens mij heette dat splash wat je door je melk moest doen jummie Er was een pizza van Mora pizza crossa met kip die was zo hemels.....
ja idd erg romig ken me ook niet meer voor me halen wat voor smaak het had haha ben al blij dat ik niet de enige ben die ze mist XD
@ hoestdrank met dropsmaak: was dat niet gewoon Natterman? Daar hadden wij altijd hoestdrank van (voor mij de zoete rode -aardbei ofzo?-en voor mijn broer de dropsmaak)
geen idee, maar elk jaar als het nodig is, begint ie erover, en elke fles die we in huis hebben gehaald, is het telkens geen dropsmaak
Tengels chips. Die waren echt zo lekker! Amsterdammertjes volgens mij... Waren chips in de vorm van een A'dams paaltje. Crunch De Bros van vroeger. Ik vind die van nu echt niet lekker. En die roomijsjes met chocola in het midden en de buitenkant was melkchocolade met nootjes. Twister combi roomijs, waterijs(of zijn die er nog wel?) Oh en van Lu de pim's alleen dan met hazelnootpraline vulling. Nu is er nog alleen die met sinaasappelvulling.
coca cola vanille, fluff allebei zo lekker fluff heb ik nog wel eens gezien maar hier in de omgeving echt nergens meer
hoi handcreme van oil of olaz die met het geurtje erin die rook zo lekker of heeft iemand die nog ergens gezien spinnekop
Texaanse bbqschotel van de Knorr. Zo'n vierkant pakje met saus, eet je met kip, ui en paprika. Echt zo jammer dat die uit het assortiment zijn. En verder eigenlijk niets dacht ik.
Stuur m dan naar REAL in duitsland kleve of rees zit dat daar hebik het vorige maand meegenomen! Hoeft hij dat niet meer te missen
Splash!Ik heb hier nog een beker in de kast staan van Splash dat was echt lekker! Heb de hoop ook maar opgegeven na lang zoeken
Ik weet niet meer hoe het heet maar het was van Nesquik. Een bakje met een soort krokante chocoladebolletjes en in het vakje ernaast zat een hele lekkere yoghurt. Kon je die bolletjes in de yoghurt doen, echt zoo lekker