De eigenmerk handcreme van het Kruivat (al enkele jaren uit de verkoop). Wit met oranje tube geloof ik, volgens mij stond er een perzik op(?). Was de enige die echt hielp, heerlijke zachte handen, trok snel in en liet niet zo'n vettige laag achter. Ook niet zo'n overheersende geur (bah!), en voor iets meer dan 1 euro geloof ik.... Mis je zooooo! Boehhhh!!!!
Indian Summer van Priscilla Presley ( luchtje) De oude zwangerschaps skinny jeans van de H&M, ideaal, ook als je niet meer zwanger bent
Heb trouwens toch die drop hoestdrank gevonden, gewoon bij kruidvat. Manlief houdt vol dat ie het vroeger op doktersrecept kreeg ( daarom keek ik altijd alleen bij de apotheek).
Ik mis de mayo/fritessaus met die groene 'spikkeltjes' (kruiden). Was een tube maar weet het merk niet meer. Hij is er misschien nog wel maar niet hier in de buurt.
van heinz saus met zongedroogde tomaatjes (mijn man had gemaild naar ze maar ze wisten niet waar hij het over had. Mijn man zou toch zweren dat het van Heinz was haha)
Oh die mc donalds saus zeker wij hebben het hier inderdaad nog gewoon bij de plus Ik mis die Ola lemon shots zie ik hier nergens alleen cola die waren echt lekker verfrissend oja en aardbeien en chocolade slagroom, was dus slagroom met aardbei of chocolade smaak.
Ja, de sandwichspread in oude samenstelling, net als de choba(chocoladeboter) maar...het kan ook zijn dat ik op mijn sm ga lijken met haar 'vroeger was alles beter'. Wel heel grappig om hier steeds dingen te lezen waarvan ik dan denk...oooooooooojaaaaaah...waar is dat gebleven. Zoals die lekkere friet-chipjes(zag hier laatst een afbeelding van de zak voorbij komen
americain fritesaus! vroeger hhad je ook madsauce, dat zat dan in een grote bak. Die vond ik lekker dan de americain fritesaus. Lekker dippen met worteltjesssssss
Ik denk niet dat ze madsaus bedoelt...wel lekker kan me wel iets herinneren van saus met groene kruiden.....kan je nu nog wel kruidenzakjes van kopen die je dan door de mayo heen moet mengen....
ja maar de madsaus van nu zit in zo'n tube, die smaakt naar plastic die vroeger in een bak zat, smaakte echt naar die van de mac
hebben ze nog, is niet van heinz maar van?? calve of remia! volgens mij heet het zonnegedroogde tomaatjes met ailoli
Deze zijn hier nog gewoon te krijgen bij de super markt in naturel en mini choco. Verschilt volgens mij wel per regio ofzo. Werk zelf in een supermarkt en heb hier al meerdere producten gezien die wij nog verkopen. Uit m`n hoofd iig. de bessolla, Oven pasta ham/kaas en m`n geheugen laat me nu al in de steek Wat ik zelf momenteel mis is die oplos ijs koffie of Frappe waren verschillende merken ik haalde altijd die van de lidl. Was echt een hype en het jaar daarop niet meer terug gekomen