Dirk/Bas en Digros. Misschien dat je wel de grotere filialen moet hebben weet niet of ze het allemaal hebben. Weet niet of dit als reclame word gezien anders moet maar worden verwijderd.
Tjolk!!! ik was toen nog erg klein, maar ik was er gek op. Die pakjes drinken met dierenkoppen erop. Die met aap was volgens mij bananensmaak, Jummie! oh en fluff kan ik hier in de zaanstreek ook niet vinden, maar dat is beter zo...
Punika! dat mis ik in de nederlandse winkels. Ik heb hem wel voor 2 jaar geleden nog een keer in duitsland gezien.
Punica van vroeger in glazen flessen, smaakt helaas niet meer, nu ze worden verkocht in die plastic flessen
Punica haal ik regelmatig in duitsland, maar dan wel echt in glazen fles inderdaad!!! De plastic flessen vind ik ´nep-punica' haha!
ik mis echt elke zomer Beach blonde van john frieda! zo'n licht gele tube met gel, daar werd je echt beach blond van als je in de zon ging zitten, niet zoals spray blond dat je oranje of geel wordt maar zo mooi koel blond met van die witte streepjes..
Roosvicee Fruitflirt appel-peer.. Gelukkig is er nu de Appelsientje appel-peer, die is ook erg lekker, maar haalt het toch niet bij de Fruitflirt.. En ik vind het ook echt jammer dat de mix voor macaronischotel met gehakt en sperziebonen, van Maggi geloof ik, nergens meer te krijgen is Oh en DKNY Summer Woman 2007! Weet iemand of de latere versies er erg op lijken? Die van 2008 en 2009 vond ik niets
Die zoek ik inderdaad ook nog steeds elke keer, maar die zijn er echt nergens meer Ik mis ook die ijsjes, in zo'n flesje, die groene balletjes.. Solero ofzo toch?
Maxibon mis ik! Zo'n salade kit/doos met kleine nacho's erin. Weet het merk niet meer. Ze heben nog wel andere doosjes ervan. Moest je veldsla toevoegen en nog meer spul. Dat was altijd zo lekker!
Smacks!! Dat waren die kleine lekkere minikoekjes in een klein zakje met oranje verpakking,.. kent iemand die nog ? En wat ik afgelopen tijd gemist heb bij de Dekamarkt waren de chocolademousse toetjes van Herman... snap er niets van waar die gebleven zijn, die waren goddelijk!!
Ik heb niet alle pagina's gelezen dus het zal vast al eens genoemd zijn. Maar ik mis Marsmallow Fluff voor op de boterham. Of is dat toevallig toch nog ergens te koop? Ik ben het namelijk nooit meer ergens tegengekomen.
string met hele dunnen achterbandjes,, die dikke bandje die rukken je reet gewoon kapot hahahah . V&D verkochten die veel en nu niet meer en haast nergens meer moet ik dus weer erg hard zoeken door min hoge zit hoogte kan ik normale type niet aan. moet rekbaar zijn en dun
Ik heb het bij de makro gezien... maar dat is al weer een tijdje terug. Ik weet niet of hij erbij staat maar ik mis solero ice. Dat waren een soort waterijsjes de buitenkant was citroensmaak en de binnenkant citroen/aardbeien er zaten dan ook stukje aardbei in.