Jaaah! Dat gehakt mis ik ook echt. Was echt super... Springt ook niet zo uit de pan zoals het gehakt van quorn...
idd, kan je gewoon op de kop houden en dan komt er niets uit whaha Wie kent dees nog? die groene was lekker! en die colasmaak ook!
Weet niet of het al genoemd is, maar kent iemand die Cheetos friet chips nog, waren geloof ik een soort van paprika smaak, waren heel 'dik' en die waren zooooo lekker. Alleen zijn echt al jaren nergens meer te krijgen
Is dat niet Millies, blauwe zak geloof ik. Zijn een tijd weg geweest omdat de fabriek was afgebrand geloof ik, maar hier zijn ze gewoon weer te koop.
Wij dronken een zomer lang Grolsch Zinniz, dat was lekker. Je hebt er nu voor in de plaats lemon 2.5 maar die is lang niet zo lekker. Hou helemaal niet van bier maar dit was echt lekker.
Nope heten echt Jillies, millies zijn de namaak en die smaken ook verre van de jillies heb al contact gehad met de fabrikant maar ze worden echt niet meer gemaakt
Ik mis idd Smac. Dat was echt een hype op de basisschool om daar op te trakteren. En ik mis de hacheeblokjes van verstegen. (die zakjes zijn echt über zout) Gelukkig hebben we er nog 24 weten los te peuteren bij de fabrikant. 12 voor mij en 12 voor mijn moeder
1-2 jaar geleden had je chips van Lays en dat was met komkommer-smaak. De eerste hap was wat twijfelachtig, maar bij elke hap werd het lekkerder. Jammer genoeg is die chips weer uit de handel gehaald.
Ik mis badschuim met die appetljes geur. O echt jeugdsentiment. Kan ik nergens meer krijgen. Niets trouwens met die geur, vroeger (mijn hemel ik wordt echt oud!) had je van alles met die geur. Heerlijk!
Bij de Euroland hebben ze wel flessen douchegel met appeltjesgeur, misschien lijkt dat er een beetje op?
wat mij opvalt is dat heel veel vand e genoemde dingen over de grens nog wel gewoon te verkrijgen zijn :s
Please, zeg me dat die verstegen kruiden voor hachee daar ook te krijgen zijn? Zal wel niet he In bijv. Duitsland eten ze dat vast niet.
nee verstegen hebben ze niet dat is echt nederlands helaas. wat ik wel even voor je kan doen ik mijn oom lief aan kijken of ik even in de vooraad kast van de winkel mag kijken (traiteurie en die gebruikte dat veel)