Oh oh oh en die chips van smith dat eruit zag als een frietje ( wel hol van binnen, paprika achtige smaak )
ik zie een hoop dingen voorbij komen die wij ook gebruikte, zoals de tandpasta en de chips van lay's.. hier missen ik en mijn zusje al heel lang die milka chocola met daarin aardbeien crispy vulling hij zag er hetzelfde uit als de kitkat chuncky..(weet iemand of ze er nog zijn)
croky kraakbeesten!!! ohhh ja die waren zooooooooo lekker! tjee was ze weer vergeten maar nu in me het weer in me hoofd heb ... hebben hebben
weet niet of het al genoemd was; maxibon (zo'n ijsje met aan 1 kant koek en de andere kant chocola) hier hebben ze die helaas niet. en besola is er ook niet meer he? zo ik ook graag weer eens eten (watergruwel heet dat ook geloof ik).
Je had van die zakjes ijskoffie (Frappé) van Nescafé... helaas nergens meer te krijgen.... Was zo lekker 's zomers, melk erbij, in de blender met een bolletje vanilleijs...mmmmmmmmmmmmmmmmm
milka chocola met aardbei hebben ze wel nog in kroatie haha 2 jaar geleden een hele doos meegenomen en in de koelbox naar huis vervoerd haha
Femmy: wij eten nog best vaak Besola hoor! Staat bij ons overal nog gewoon in de supermarkt. Wij noemen het trouwens krentjebrei/krentenbrei haha.
jaaaaaa die waren lekker!!!!! @rono, als je weer gaat neem je dna een paar repen voor me mee uit kroatie??