Jaa die speedys, zei ik gisteren nog tegen mn vriend. Daar zou ik nu zin in hebben maar ze hebben ze NERGENS!!
@TS, de dropharibo beertjes kan je bij de lidl kopen oh ja! de winner taco, Mjam!! Meeuwenflotsen, hondenkeutels dat waren snoepjes, daar was een hele reeks van. HEEERLIJK! ben de andere namen vergeten... Was erg in in 1992/1993 Van die zakjes met poeder waar je ranja van kan maken Ketshup chips
Idd, meeuwenflatsen, mierenzeikers - die snoepjes waren zoooooooo lekker!!! En wat ik nog steeds mis: Yogi naturel... Was ook zo lekker.
Stip op 1 toch wel de Winner taco ijsjes. En inderdaad Joekels van Karvan Cevitam. Toch jammer dat al die dingen verdwijnen.
ohhh en ice-chocolaatjes van de aldi! die zaten in een puntzak en ze waren vierkant in gekleurde papiertjes met daarop een ijsbeer of pinguin. Zag ze vorig jaar nog wel bij een winkel in duitsland, maar ja, daar kom ik niet zo vaak...
toen ik een jaar of 16 was (ben nu 22) kreeg je nog in de AH extra dikke chips van de croky... die was 2x zo dik als de normale en echt super lekker.... nu nergens meer te verkrijgen !!
Die ijsjes van 7 senses van ola ( magnum ) waren ook heerlijk... vooral die met wittechocola buiten en daaronder nog een laagje melk chocolade
Ja dat was ook mijn lievelingschips, heerlijk! Die sensations van Lays lijkt er wel op maar is heel scherp.. Maar tip: Bij de aldi verkopen ze hem bij sommige winkels ook, wel in aldi merk, maar tis ook een lichtblauwe zak en hij heet geloof ik ook iets met cream en herbs ofzo, die is echt heel lekker!
ik mis die schatkistijsjes.... die vond ik altijd zo lekker, nu verkopen ze hem nog wel in de smaak vanille met chocolade maar die lust ik niet, ik wil die met aardbei maa rdie verkopen ze neit meer verder veel dingen voorbij zien komen waarvan ik denk : oooohja dat mis ik ook
ik mis van Dr. Oetker de kwarktaartmix met kiwi-smaak. Die is volgens mij al een paar jaar nergens meer te koop, en is juist zo lekker!
Bedoel je aardappel idee, want die is er nog wel hoor. Alleen lang niet meer bij alle winkels. Ik haal ze nog altijd bij de albert heijn.