oja skye ijs ook erg lekker! ooit in de ardennen een pak met ijs gekocht (dachten we) bleken hele kleine stukjes fruit te zijn omhuld met chocola.. lekker dat het was, heb dat hier nog niet gezien?!
En jij weet toevallig de kruiden die nodig zijn voor het gehakt en je hebt het receptje voor de komkommerraita???? Dan kan ik mijn mannetje eens verrassen!!!!
Ja, ik had het er laatst nog over maar niemand lijkt ze te kennen; Opal fruits ofzo, ijs! Ik dacht in de vorm van een auto...o, als kind vond ik dat zo lekker! En Skittles Cola!
Ik mis de oude Palmolive cremespoeling (roze fles), die rook ook zo heerlijk naar snoepjes Ze hebben de formule kortgeleden veranderd en nu ruikt 'ie heel anders Boehhhhh....Mis 'm zo
-Melklolly's: witte lolly's met een doorzichtig papiertje met blauwe koeien. -Geschnitzelten saus -Ritter sport met cornflakes, kan ik nergens vinden. En die mint toffees helemaal in het begin van dit topic. Was ik laatst ook op zoek naar! bruin/wit in een wit papiertje met zilveren letters
Werd altijd helemaal blij van de snoepjeslucht en idd. maakt deze je haar helemaal niet zo zacht! (heb zelfs Palmolive hierover een mail gestuurd...iets wat ik normaagesproken nooit doe!)
Leuk topic! Winner taco!!!! Was ze al vergeten!! En ik was ook dol op de lays chips cream and chives. Non food: in de jaren 90 was er een deo. De naam begon met In... inmiddels vergeten hoe het exact is. Rook ontzettend lekker!
Oh wat ik mis jodenvet, ze verkopen soms nu wel massé maar dat is het niet het moet veel harder zijn. Als iemand een idee heeft waar te koop graag!!!