Gaat er weer zo'n fb status gezeur ding rond?? Ik reageer en like expres niet. Maar zie nu al tientallen keren voorbij komen: ik weet dat niemand dit leest maar soms ga ik onder de grond en ben ik een radijsje of prei zag ik ook al.
Oh no! Ik vind dat ook echt zo dom . Iets met awareness voor het één of ander. Ik heb het nooit begrepen *IGNORE*
Ik kan het niet vinden op Google. Als ik erachter kom ga ik partypoopen en openbaar op FB zetten wat erachter zit. Stomme mysterieuze neppe FB-berichten.
Joh, ik zag het ook vanochtend bij 1 iemand inderdaad. Ik dacht nog: Nouja, stom mens, beetje rare manier van aandacht vragen...
"Vind ik leuk" Heb net nog een status geplaatst dat we t nou wel weten dat ze een wortel of radijs zijn. Ik word er zo moe van dat soort dingen
Aha, vandaar! Ik zag het net ook voorbij komen en ik dacht nog...wat is dat nou weer voor een geneuzel?
Word daar zo moe van. Vind het zo'n dom iets. Meestal zijn het ook hetzelfde soort mensen wat daar aan mee doet. Zo'n simpele ziel die weinig meemaakt en denkt dat het grappig/interessant is. Net zo als die borstkanker dingen, ice Bucket challenge en vragenlijsten.
Inderdaad, vind ik ook irritant. En hoop dan zo dat ze mij niet gaan taggen, want heb geen zin om eraan mee te doen.