Kennen jullie de volgende dingen nog? - Splash. Dit was een soort spuitspul dat je in de melk kon spuiten en dan had je lekker melk met een smaakje. (Bijvoorbeeld aardbeiensmaak). - Bitterkoekjespudding uit de vriezer van de supermarkt. Heb het al jaren niet meer gezien. - Sour cream & onion chips. Tot een aantal jaren geleden hadden ze dit nog. Kennisgeving voor omleiding - Jawbreakers snoepjes. Die vond ik vroeger altijd erg lekker. Daar zaten er 4 of 5 van in een zakje geloof ik. http://www.sweetieworld.co.uk/images/sweets/20070712121840040_m/Bubblegum/Fireball_Jawbreakers.jpg - Tikkels, ook nooit meer gezien. http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTm7Ox1CxJgfYx4_eLIK8v73sFXHHj7UeqePPsQOGrqilnHUd-F - Lilapause (ik zag ze wel in een supermarkt in Duitsland) Kennisgeving voor omleiding Waarom zijn ze uit de supermarktschappen? Hebben jullie meer van die etenswaren van vroeger die je mist?
kan zo eigenlijk niets verzinnen... maar die jawbreakers zijn er nog hoor!! bij tankstations zie je ze nog weleens. tikkels volgens mij ook maar weet het niet zeker.
Geen voedsel... Maar ik had vroeger parfum van Miss Sporty!! Dat vond ik zooo heerlijk ruiken. Zo'n zwarte fles met een rode dop, hahaha ik moet er zelf om lachen.
Schoolmelk in die schattige kartonnenpakjes Likkoekjes Knetter snoep/kauwgom Punica Oase Maitre Paul kiwi kwarktaart chocoTreet en Bonitos met die leuke gezichtjes erop Greenspot Berenpasta 24 halvarine Tjolk Lucifer rijstpoppetjes LCD card/pocket games En nog veel meer zoals:Chicklets,Snor,Raider,Banjo,Bazooka etc
Inderdaad, jawbreakers zijn nog gewoon te koop. Bij ons in de snoep winkel in ieder geval, en aan het snacktentje bij het heidemeer.
@Lieselot...zal zeker kijken of ik het vind als ik in Belgie ben. Verder mis ik ook : Blackcat en PK kauwgum
volgens mij heeft de jumbo euroborg bitterkoekjespudding uit de vriezer Sour cream & Onion chips heb je ook nog wel van Pringles Jawbreakers zijn er nog, mijn man koopt ze nog regelmatig... Ik mis de meeuwenflatsen, hondendrollen snoepjes...
Ik ben denk ik andere generatie, want ik ken het allemaal niet haha. Maar ik vind jammer dat die koekjes met M&M's weg zijn. Die langwerpige met chocola en dan met M&M of Lion ofzo. In Frankrijk zijn ze nog wel.. En de Honig Maispasta, die was lekker!!!
De Hema heeft likkoekjes van Jip en Janneke! Heerlijk die nostalgie. Hier absoluut op nummer 1: Tjolk banaan. Heeeerlijk vond ik dat. En pasta choco berengoed. Van die heerlijke kleverige paste. Mmmmm Krijg er trek van (net na het eten )
Ja? Toevalig wilden we een paar weken geleden naar de Jumbo in de Euroborg en toen we zagen dat je parkeergeld moest betalen haakten we af. Maandag komen we daar heel vlakbij, misschien dat we daar dan ff heen gaan. Lekker, die pudding. Ik vind Pringles eerlijk gezegd niet zo lekker. En dat je nog jawbreakers hebt, wist ik niet.
likkoekjes heb je bij de jumbo ook nog gewoon. verder ken ik bijna niets van wat hier voorbij komt hihih zal wel voor mn tijd geweest zijn
Ijsje dat Sky heette, zooo lekker!! Fireballen (is dat t zelfde als Jawbreakers?) van Tuc had je een tijdje terug ook zoutjes (5jr geleden?) zat in een geel met paars/roze zakje en dan de BBQ smaak zoooo lekker. Ik dacht dat likkaakjes nog bestonden? Jaaa en die meeuwen flatsen enzo hmmmmm
Pasta chocoberengoed staat hier gewoon nog in de kast, gekocht in de albert heijn XL. Ik vond de splash vroeger ook zo ontzettend lekker kreeg het altijd op zaterdag middag van me vader als we boodschappen dingen doen. De meeuwenflatsen, apensnot en hondendrollen waren ook heerlijk! En wat ik ook mis is beren koekjes/cornflakes die had je in vanilie en choco volgens mij stonden er pandaberen voor op de doos!