Soms heb je van die dingen, die je gewoon móet hebben. Vandaag had ik dat dus, deze Barbapapa slab kon ik echt niet laten liggen, té leuk! http://i456.photobucket.com/albums/qq290/Rinskevanmensvoort/2012-06-25195314.jpg en deze super schattige muis, zoooo schattig!! http://i456.photobucket.com/albums/qq290/Rinskevanmensvoort/2012-06-25210421.jpg Wat konden jullie echt niet laten liggen?
Nou om eerlijk te zijn heb ik dat eigenlijk met alles wat ik koop.. Ik ga naar de stad omdat ik bv een verjaardagscadeautje voor iemand moet kopen en ik kom helemaal bepakt en bezakt terug.. "maar ik had niks nodig hoor"
Die muis is leuk!!! Ik heb dat met rompers, ik heb er echt zooooo veel.... Elke keer kom ik er weer met 1 thuis, terwijl ik ze echt niet meer nodig heb
Mijn dochter is nog geen 5 maand oud, maar heeft al een groot duplo ziekenhuis... haha, zegt genoeg denk ik
Ik ben 21 week zwanger, en eigenlijk is de baby echt niks meer nodig... de kleding kast hangt nu al net zo vol als die van ons het is ook allemaal zo leuk en mooi en lief zeg ik dan Maar goed alles al binnen hahaha vind het ook leuk.
Meestal iets van Minnie Mouse. De kast zit al overvol met kleertjes en speeltjes. Terwijl ik pas in week 24 zit.
Basics voor de kids Klinkt echt bizar maar ik kom altijd thuis met of een romper of broekje etc .. 'hebben ze echt nodig' Ook kan ik bijv in de kruidvat nooit weggaan zonder iets een aanbieding speelgoedje/boekje weggaan
Ze hebben bij de WE (kids) allerlei Disney kleding nu. Wel pas vanaf mt 92 (dan is je kind 1,5/2jr), maar echt heel erg leuke shirtjes! Sorry....
Ik moest en zou de Tripp Trapp Newborn set hebben, toen ik 8 weken zwanger was zag ik deze online nieuw in de aanbieding, 60,- dus die heb ik meteen gekocht! Daarnaast een paar super schattige, maar stoere shirtjes voor ons meisje gekocht. Tsja, en schoentjes... ik vind deze zo gaaf en dacht bij mezelf tegen de tijd dat ze loopt verkopen ze deze niet meer en ik vind ze zo leuk dus ze staan alvast in de kast
Ik heb direct na mijn positieve zwangerschapstest Sophie de Giraf gekocht... en een eerste kledingsetje. Zogezegd als verrassingscadeautje voor mijn vriend om het blijde nieuws te vertellen, maar stiekem kon ik het gewoon niet weerstaan om al iets te kopen. Ik heb al wat spulletjes gekregen van de fam ( rompertjes, slaapzakje, slofjes, een muziekdoosje ), dus mijn ergste lusten zijn even getemd. Maar ik zag dat alle Imps&Elfs kleertjes in de sale zijn bij de Bijenkorf... Gelijk eropaf. Had mijn handen vol... Ik heb het allemaal weer teruggehangen... Dapper he? Ik denk dat ik vanaf een week of 12 gewoon alles meeneem wat ik tegenkom en leuk vind...
ik heb me tot nu toe nog goed kunnen bedwingen met dingen kopen. manlief echter moest en zou dit pakje mee nemen
Ik hou me ook in. Kan heel goed de afweging maken, hebben we dit echt nodig of niet..en dus blijft het merendeel liggen. Vind het zonde van de centen. Kijk liever waar de baby zelf een voorkeur voor heeft straks en ga dat dan aanschaffen. Nu koop ik ms dingen die hij zelf niet leuk vindt. Heb ik gezien bij mijn zoontje. Heb ik zoooooooveel gekocht, nou meer dan de helft kijkt hij niet naar. En kwa kleding, denkik nu, hoe heb ik dat ooit kunnen kopen.. Schoenen koop ik met de kleine zelf, moeten goed passend zijn. De voeten van mijn zoontje zijn plat en breed, daar had ik geen smal schoentje aan kunnen schuiven... Nee ik koop eigenlijk alleen dingen die we echt nodig hebben. Oh waar ik me wel in kan laten gaan, is in verzorgingsproducten. Die gaan toch wel op. Is het niet aan de kids, gebruik ik hetzelf wel
Ik koop eigenlijk nog niks. Wij weten niet wat het wordt en veel kleding is of voor jongens of voor meisjes. Scheelt in de portemonnee, maar vind het ook wel jammer hoor.
Ik heb vooral toen ik zwanger was veel dingen gekocht, want ja...toen kon ik mij niet inhouden. Veel boxpakjes, h&m sale spul, etc etc. Veel boxpakjes bleken al na 2 keer dragen geen succes meer, een pakje waar ik nog steeds weg van ben van de HM is ontzettend onhandig (mega veel knoopjes tussen de beentjes, piepkleine knoopjes....) Maar goed, daar kom je dus achter wanneer de baby er al is Ik heb nu iedere keer als ik langs de HM ga, dat ik altijd kijk of de maten van mijn zoontje er zijn voor joggingsbroekjes (3 voor 10,- en super fijne broekjes!). Maar ik heb in zowel winkel, als site geen succes tot nu toe
nu met de 2e heb ik van alles praktisch alles al, ik wacht denk ik dus op geslacht..... en dan................ga ik los! haha!
Van de week een polo van Tommy Hilfiger meegenomen voor onze kleine man. Hij was nu met 40% in de uitverkoop, kon hem niet laten hangen! Als ie straks maatje 68 heeft kan hij hem aan. Samen met papa een mooie blauw-witte polo! Verder redelijk ingehouden, heb al veel gekregen...