Welke producten van zwitsal gebruik je nou echt!?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bentje, 3 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Dat was het: smetplekjes! :)
    Ik gebruik het ook juist tegen het broeien. Ik heb een spekkig ventje en zie het dus ook al gebeuren dat het dan helemaal een plakkerige vieze zooi wordt :p
    Maar het cb....daar luister ik bijna nooit naar ;)

2. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Geen enkel Zwitsal product, ik vind het ongelooflijk stinken en qua prijs al helemaal niks.

Wij gebruiken de kruitvatlijn, shampoo, badschuim, bodylotion, zinkzalf, billetjescreme, lotion, en billendoekjes.

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.824
    3.611
    113
    Ik gebruik van zwitsal de zeepvrije wasgel, wasgel lavendel, wasgel eucalyptus, badolie, goedemorgen haarlotion, schuimbad, shampoo, en billendoekjes.

4. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    alleen maar droge billetjes zalf
    voor de rest gebruik ik Natusan

5. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Oja, heb voor hem ook de eculyptus douche gel en neusspray voor als hij verkouden is. Verder helpt de goede morgen lotion voor de haartjes en de haargel ook totaal niet bij mijn zoontje.

6. fleur1980

fleur1980 Actief lid

15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zachte creme, goedemorgen haargel (heb een jongen met flink wat haar), shampoo en soms de wegwerpwashandjes.

Heb echter nog zóoooooooooooooo'n voorraad staan van alles, ook van andere merken, Je krijgt veel uit blije dozen en bij de babypakketten van c1000, janlinders en plus.
    Koop dus niet te veel.
    Bovenstaande is wat bij mij echt op gaat en wat ik dus zelf al wel eens heb gekocht

7. fleur1980

fleur1980 Actief lid

15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja, ook nog zeepvrije wasgel en badolie eucalyptus (bij verkoudheid).
    Gel werkt hier wel, maar gaat standaard mee in de luiertas omdat je na een paar uurtjes soms wel wat bij moet werken, haha

8. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gebruiken niets van zwitsal, onze kindjes krijgen er uitslag van. Hier sudocrem, neutral zeep, natusan intensive care baby olie en badolie van balneum.

Deel Deze Pagina