Dat was het: smetplekjes! Ik gebruik het ook juist tegen het broeien. Ik heb een spekkig ventje en zie het dus ook al gebeuren dat het dan helemaal een plakkerige vieze zooi wordt Maar het cb....daar luister ik bijna nooit naar
Geen enkel Zwitsal product, ik vind het ongelooflijk stinken en qua prijs al helemaal niks. Wij gebruiken de kruitvatlijn, shampoo, badschuim, bodylotion, zinkzalf, billetjescreme, lotion, en billendoekjes.
Ik gebruik van zwitsal de zeepvrije wasgel, wasgel lavendel, wasgel eucalyptus, badolie, goedemorgen haarlotion, schuimbad, shampoo, en billendoekjes.
Oja, heb voor hem ook de eculyptus douche gel en neusspray voor als hij verkouden is. Verder helpt de goede morgen lotion voor de haartjes en de haargel ook totaal niet bij mijn zoontje.
Zachte creme, goedemorgen haargel (heb een jongen met flink wat haar), shampoo en soms de wegwerpwashandjes. Heb echter nog zóoooooooooooooo'n voorraad staan van alles, ook van andere merken, Je krijgt veel uit blije dozen en bij de babypakketten van c1000, janlinders en plus. Koop dus niet te veel. Bovenstaande is wat bij mij echt op gaat en wat ik dus zelf al wel eens heb gekocht
O ja, ook nog zeepvrije wasgel en badolie eucalyptus (bij verkoudheid). Gel werkt hier wel, maar gaat standaard mee in de luiertas omdat je na een paar uurtjes soms wel wat bij moet werken, haha
Wij gebruiken niets van zwitsal, onze kindjes krijgen er uitslag van. Hier sudocrem, neutral zeep, natusan intensive care baby olie en badolie van balneum.