Weet iemand wat de nieuwe naam is van babypander in groningen? En of ze ook een website hebben misschien?
Klopt ze hebben een andere naam, waar ik * sorry* niet op kan komen. Ik weet in ieder geval dat de site nog de oude naam heeft. Even googlen op babypander en je komt er direct.
Ik krijg het gevoel dat dat nog een oude website is? Via google kan ik de nieuwe naam nog niet vinden..
Ja kids favourites indd! Ik vind het overigens wel gek dat er niets te vinden is op internet over de naamswijziging en dat de site niet aangepast is. Vind het qua spullen wel een super winkel (alleen kun je voor sommige standaard merken veel beter naar de babydump of prenatal, die zijn goedkoper)
Ja, ik bedoel meer dat die site ook niet meer up to date is, lijkt mij. Zal even googlen op kids favourits, misschien kom ik dan op meer info, bedankt voor het meedenken!
Ja hoor, de naam is al een tijdje zo, maar de website is nog gewoon actief. Heb er een week of 2 geleden nog mijn kinderwagen besteld en die is al thuisbezorgd.