Welke provider; KPN of Telfort alles-in-1-pakket?

Discussie in 'De lounge' gestart door Silverdawn, 30 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
    wij hebben hier telfort gehad en veel problemen met interactieve televisie en bellen en toen overgestapt op kpn en geen problemen meer en wij hebben alles in dus internet bellen tv en onze mobiele abbo,s en zijn er erg tevreden over wij betalen dan wel iets meer maar geen problemen meer ja de laatste keer dan toen die landelijke storing was

2. McDsee

McDsee Niet meer actief

duidelijk dat telfort kpn is, want ik herken alle problemen alleen wij hebben kpn

3. Tooto

Tooto Niet meer actief

Telfort is van KPN alleen de verschillen zijn dat Telfort goedkoper is, maar de klantenservice bar slecht.

4. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Ga in ieder geval weg bij Ziggo:D

Toen ik nog in NL woonde had ik TeLfort alles in 1, zeer tevreden over, ook de klantenservice was altijd zeer goed.
    Kpn heb ik geen ervaring mee.

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik heb Telfort, dat is inderdaad gewoon KPN.
    Er zijn eigenlijk nooit problemen, eerst wel met het draadloze ding voor de tv maar dat hebben ze keurig opgelost. Ik bleek de oude versie te hebben en ze hebben mij toen een nieuwe gestuurd.
    Als ik bel word ik altijd snel te woord gestaan en merk ik ook dat ze een hoop doen om mijn probleem op te lossen.
    Ik blijf dus nog even (eerder wel eens overwogen over te stappen omdat de opties basic zijn, maar eigenlijk hoef ik verder niks)

6. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wij hebben ook telfort en nergens problemen mee. We hebben ook wel een heel simpel abonnement zonder fratsen en wat er niet bij zit kan niet kapot ;)
    Opnemen en dergelijke kunnen we dus niet, maar hebben we ook nooit gemist. En het werkt verder allemaal prima naar behoren.

7. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Ik heb nu net alles in 1 bij kpn opgezegd voor Tele2.
    Was wel tevreden over kpn, alleen zijn ze een stuk duurder.
    Nu zou ik bij telfort 54 euro betalen voor alles in 1, incl opnemen pakket en onbeperkt bellen vast en mobiel, bij Tele 2 betaal ik daar 50,- voor. Iemand ervaringen tele2?

8. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    Telfort

9. Silverdawn

Silverdawn Actief lid

5 jul 2015
    146
    11
    18
    Dank jullie wel allemaal voor jullie reacties!

Ik ga de gok wagen naar Telfort. Waardeloze service heb ik al bij Ziggo dus dat kan bijna niet slechter worden dan en het scheelt zo ontzettend veel per maand dat het wel een gok waard is!

Deel Deze Pagina