wij hebben hier telfort gehad en veel problemen met interactieve televisie en bellen en toen overgestapt op kpn en geen problemen meer en wij hebben alles in dus internet bellen tv en onze mobiele abbo,s en zijn er erg tevreden over wij betalen dan wel iets meer maar geen problemen meer ja de laatste keer dan toen die landelijke storing was
Telfort is van KPN alleen de verschillen zijn dat Telfort goedkoper is, maar de klantenservice bar slecht.
Ga in ieder geval weg bij Ziggo Toen ik nog in NL woonde had ik TeLfort alles in 1, zeer tevreden over, ook de klantenservice was altijd zeer goed. Kpn heb ik geen ervaring mee.
Ik heb Telfort, dat is inderdaad gewoon KPN. Er zijn eigenlijk nooit problemen, eerst wel met het draadloze ding voor de tv maar dat hebben ze keurig opgelost. Ik bleek de oude versie te hebben en ze hebben mij toen een nieuwe gestuurd. Als ik bel word ik altijd snel te woord gestaan en merk ik ook dat ze een hoop doen om mijn probleem op te lossen. Ik blijf dus nog even (eerder wel eens overwogen over te stappen omdat de opties basic zijn, maar eigenlijk hoef ik verder niks)
Wij hebben ook telfort en nergens problemen mee. We hebben ook wel een heel simpel abonnement zonder fratsen en wat er niet bij zit kan niet kapot Opnemen en dergelijke kunnen we dus niet, maar hebben we ook nooit gemist. En het werkt verder allemaal prima naar behoren.
Ik heb nu net alles in 1 bij kpn opgezegd voor Tele2. Was wel tevreden over kpn, alleen zijn ze een stuk duurder. Nu zou ik bij telfort 54 euro betalen voor alles in 1, incl opnemen pakket en onbeperkt bellen vast en mobiel, bij Tele 2 betaal ik daar 50,- voor. Iemand ervaringen tele2?
Dank jullie wel allemaal voor jullie reacties! Ik ga de gok wagen naar Telfort. Waardeloze service heb ik al bij Ziggo dus dat kan bijna niet slechter worden dan en het scheelt zo ontzettend veel per maand dat het wel een gok waard is!