Telfort! (= KPN maar dan goedkoper ) Voordelig en nooit problemen. Had eerder ook Ziggo en dat was idd Drama met hoofdletter D
We hadden kpn, dat werkt goed totdat er veranderingen optreden. Op meerdere adressen hier problemen mee gehad en daardoor al veel geld kwijt door het bellen. Idem met telfort. Overgestapt naar xs4all, nooit meer gedonder en een normaal nummer als klantenservice nummer dus dat scheelt al een hoop kosten mocht je het nodig hebben. Maar nooit meer gedoe gehad. Wat een verademing. Je betaalt er soms iets meer voor, maar is het ruimschoots waard. Ze hebben ook vaak leuke aanbiedingen als je lid bent. Nooit meer anders dus.
Hier zijn we van xs4all overgestapt naar alles in 1 van ziggo. Drama!! Ik denk dat we weer snel terug zijn bij xs4all...
Wij hebben Ziggo en gelukkig nooit problemen. Maar ik snap het hoor, als je over wil stappen. Ik zou dan denk ik gaan voor KPN.
KPN heeft ook een gratis nummer Wij hebben al jaren telfort, nooit storing gehad wel problemen met verhuizen, ze hebben ongevraagd ons contract verlengd toen we een verhuizing doorgaven en wouden dit niet terug draaien.
Kpn.. Wel eens problemen gehad maar lag toen aan de modem die van ons ging kapot en moest vervangen worden. en helaas de nieuwe modem was ook kapot, tsja kan gebeuren.. maar ale keren snel een oplossing etc.. Ze zijn 24 uur per dag beriekbaar ideaal vooral als ik savonds van werk thuis kom en mocht er iets zijn dan kan ik hun gelijk bellen etc... zijn al 5 jaar klant. en zeer tevreden,
Wij hebben Tele2. Bijna nooit storing, in de 7 jaar tijd, misschien 3x een half uurtje iets gehad. En het kost ook heel weinig, ik betaal nu weer een jaar 22 euro, en volgend jaar is het weer 36.. En zo schuif je steeds van pakketje. Scheelt gewoon geld. Ik heb 40mb inet, televisie met hdrecorder en huistelefoon.
Hier echt nooit meer upc, wat een kakbedrijf. Nooit wifi terwijl ik 7 meter van de meterkast afzit, bix loopt vaak bast en de klantenservice is om te janken. Vriend had tele2 en die gaat mee naar onze nieuwe woning. Nooit gezeur mee.
Wij hebben ook tele2 maar de laatste tijd behoorlijk veel storingen. idd goedkoop maar wij gaan kijken naar iets anders!
Ziggo: herkenbaar. Veel mensen zonder problemen, maar àls je eenmaal problemen en storingen hebt... Aaaaaarrrrrgggggghhhhhh! Wij zijn er jaren geleden opgestapt toen we al maanden aan het bellen en doen waren, steeds weer storingen hadden en uiteindelijk te horen kregen dat het waarschijnlijk aan onze 'woonomgeving' lag Waren ze nog verbaasd toen ik opzegde. Onze ouders hebben dramatische ervaringen bij KPN wat service betreft. Ook het opzeggen; gewoon rekeningen blijven afschrijven en zelf na meerdere keren opzeggen gewoon tot drie keer toe een nieuw modem sturen, die mijn moeder dan weer retour afzender zond en weer terug kreeg. Gek werden ze er van. Ik geloof trouwens dat zij nu wel weer terug zijn bij ziggo. Mijn schoonouders ook. Tja, zolang het werkt, werkt het. Maar je moet vooral de helpdesk niet nodig hebben. Wij zijn via demon (helaas overgenomen) bij xs4all terecht gekomen. Zelden problemen. Als er wel iets is, wordt je goed en klantvriendelijk geholpen. Geen duur nummer voor de helpdesk en als je mobiel belt kun je zelfs vragen of ze jou even terugbellen. Dat bieden ze trouwens sowieso ook zelf aan, als het gesprek te lang gaat duren. En als je voor een storing eens opnieuw moet bellen, gaan ze gewoon verder waar de vorige gebleven is, in plaats van opnieuw bij stap 1 ("Staat uw modem aan?") te beginnen. Ze hebben mij zelfs heel goed geholpen een tweede modem op het eerste aan te sluiten, terwijl ze dat eigenlijk niet ondersteunen. Ik heb daar ook altijd het idee dat ik echt met iemand spreek die er iets van snapt, in plaats van een stagiair die een draaiboek voorleest (=ziggo).