Mijn woonplaats... beter gezegd woonland staat er niet bij.... Ik heb daarom maar gekozen voor Groningen, aangezien we kort over de grens wonen in Duitsland. Geboren in Friesland, 7 jaar in NoordBrabant gewoond, 2 jaar in Noordelijk Goningen en nu alweer 9 jaar in Duitsland.
Geboren en 3 jaar in Gelderland gewoond, toen naar Noord Holland waar we 8 jaar hebben gewoond en nu al een jaar of 19 in Overijssel.
Geboren en getogen in Zuid-Holland (binnen de provincie een paar keer verhuisd) en woon nu 9 jaar in Noord Brabant.
Haha nee, 10 minuutjes met de auto, wij hebben geen trein . Maar wel heel erg in de buurt, in jouw woonplaats zat ik op de middelbare school .
Geboren en opgegroeid op een steenworp van de Belgische grens, in de Brabantse Kempen, 1.5jr na de geboorte van onze zoon zijn we uit mijn geboortedorp verhuisd Inmiddels gesetteld (met een beetje heimwee) in Son en Breugel. Ik zou nooit weg uit Brabant willen, alleen misschien om naar Zuid Limburg te verhuizen, ik kom daar altijd heel graag. Maar als je er woont is het anders, denk ik