Ervaring slowcooker

Discussion in 'De lounge' started by Apple2015, Sep 20, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Apple2015

Apple2015 Actief lid

Oct 23, 2015
    252
    0
    16
    Zijn er hier dames die een slow cooker hebben en deze ook gebruiken? Ik zit te denken om er 1 aan te schaffen, maar werkt het goed zo een apparaat? Zijn er nog punten waarbij op te letten bij aanschaf?

Alle ervaringen en tips zijn welkom:D

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb er een en ben er super blij mee, ik gebruik 'm meerdere malen per week. Ik heb, na lang twijfelen, gekozen voor een crockpot van 5,7 liter. We zijn met 4 grote eters en er blijven ook regelmatig mensen eten bij ons, dus dan is een grote wel fijn. Verder wilde ik graag een timer erop, zodat ik 'm ook aan kan zetten als we een dag niet thuis zijn, ideaal! Hij schakelt na de ingestelde tijd dan automatisch over op de warmhoudstand.

Ben je al lid vd facebookgroep? Daar vind je heel veel informatie en lekkere recepten!

3. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik heb geen slowcooker maar een multi cooker met oa slowcook functie. Super handig ding ik maak er alles mee van ovenschotels en cakes/quiches tot slowcook recepten, rijst en pasta koken gaat ook veel makkelijker, yoghurt etc etc
    In andere woorden: ik kan niet meer zonder!!

4. Brechtjee

Brechtjee Lid

Aug 26, 2016
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een multicooker (van Kitchenaid) en ben er dolblij mee! Bereid vaak 's avonds wat voor, zodat het de volgende ochtend in een keer de pan in kan om te slowcooken. Heerlijk eten 's avonds en geen omkijken naar.

Zelf moest ik in het begin wat wennen en vooral even wat recepten verzamelen, maar het is nu echt ideaal en in dit geval niet alleen slowcooken, maar ook stomen, stoven, etc.

Share This Page