Weten jullie een middel dat ik mag gebruiken waarvoor je niet naar de huisarts hoeft? Ze is ruim 1,5 jaar. groetjes
Miconazol nitraat gewoon bij de drogist te koop Dat schrijft de huisarts ook vaak voor Ook al is de jeuk en het rode weg nog wel een week blijven na smeren
@ sua87 Als verpleegkundige baal je ervan als je voor zulke simpele zaken naar de huisarts moet. Je weet wat het is, maar je weet even niet welk spul je moet hebben. Apotheek verwijst weer naar de huisarts, omdat ze te lui zijn om het even uit te zoeken. @ wishfulthinking Dank je. Hebben we nu door de huisarts voorgeschreven gekregen. We belden meteen na het plaatsen van mijn bericht naar de huisarts en we konden 5 min later al terecht (meestal kun je dagen wachten vandaar mijn bericht, google leverde ook niets op). Heb je gebeld, verwijzen ze je naar de huisarts en ga je het spul ophalen krijg je te horen 'ja hoor, kun je ook zonder recept krijgen'. Echt dan baal ik dus :x Voor het verwijderen van een rozijn uit de neus van mijn oudste durven ze ook 1470 euro te declareren (ze declareren een operatie), we waren nog geen 5 minuten binnen. Maar goed... opgelost voor mijn jongste dochter
Onze dochter heeft het ook gehad. Ik mocht er Daktarin crème op smeren. Van de dokter voorgeschreven gekregen maar is ook zo in de apotheek te koop en dokter heeft zelf gezegd dat het kan dat het terugkomt en dan mocht ik het gewoon direct gaan halen.
Hee, zouden dit soort rare grapjes ervoor zorgen dat we ieder jaar meer moeten betalen voor die "goede zorg" in Nederland? :x Heb je een reactie gegeven naar de zorgverzekeraar toe? En wat vonden die ervan? Is het in behandeling genomen? On topic: Sterkte voor je dochter. Hopelijk is het snel over!