Even een luchtig topic tussendoor. Nu het in oktober 25 graden is (en het deze zaterdag naar de 28 graden gaat) heb ik mijn zomerkleding nog niet opgeruimd. Maar de ochtenden zijn koud! Dan heb ik echt spijt van mijn jurkje met blote benen. Aan de andere kant vind ik het niet 'voegen' om nu nog zomerkleding te dragen. Wat doe jij aan met dit weer? Tussendoor omkleden vind ik ook zo suf en kan ook niet altijd.
Ik kleed me toch wel 3x per dag om Als ik naar kantoor moet werk ik met laagjes. Vesten/blazers die ik ook over mijn arm kan hangen als het te warm wordt.
Ik kleed mij ook wel meerdere keren per dag om net zoals @Manque hahaha. In de ochtend is het nog te koud voor een jurkje dus heb ik een spijkerbroek met shirt en tussen jas aan maar de rest van de dag loop ik heerlijk (toevallig vandaag ) in mijn maxi jurk, straks moet ik weer naar de voetbal en dan gaat de spijkerbroek weer aan maar wel met een shirtje met korte mouwen en een vestje.
Gewoon een truitje of (dik) vest en buiten een winterjas/tussenjas. En dan onder de trui of vest een lange mouwen shirt. Maar ik heb het niet zo snel warm, wel heel snel koud.
Mijn dochter nu longsleeve lange mouw of shirt korte mouw met vestje. En Smorgens tussenjas aan die smiddags uit gaat
ik heb gewoon een spijkerbroek aan met een shirt met korte mouwen, smorgens en savonds wel vaak een vest aan. kinderen ook gewoon een tshirt en smorgens een zomerjas erover. als ze willen kunnen ze zaterdag nog 1x een korte broek aan. maar voor mezelf hoeft dat niet meer eigenlijk.
Laagjes it is! Het gekke is dat ik voor de kinderen wel goed kan inschatten wat ze aan moeten, maar voor mezelf.. ik wissel graag af, na een paar dagen ben ik die spijkerbroek wel zat.