even een vraagje; ik heb van mezelf een kleine b cup en draag push up bh's om er net ff wat meer van te maken! hahaha! maar bestaan er ook bh's die je net een beetje decollete geven? ik heb het idee dat als ik mn bh nu aan de cup wat dichter aan elkaar zou hebben, het al een gewenst effect geeft maar om mn bh's nou te gaan vernaaien.. dus! iemand DE tip???
ik vind die van de primark heel lekker zitten pusht ook goed op is zn maximizer bh ofzo maar het zit net als een gewone bh en deze ziet er niet nep uit onder een shirtje,blouse, jurkje
Ga naar een goede lingerizaak....en koop daar de water bh van la perla....niet goedkoop, maar meid .... Geloof me, wonderen bestaan
hahaha! moest even lachen toen ik je berichtje zag! ik zal es ff googlen! en anders miss idd hunkemuller eens kijken! thanks lady's!
TC Wow gepromoot door Daphne Deckers. Te koop bij Livera. Ga gewoon eens naar een lingeriezaak en vraag advies. Heb ik de laatste keer ook gedaan en nu mooie bh's
Ik heb vd hunkemoller een push up. Niet de maximizer maar een andere. Ze hebben ze nu in de kleuren wit/mint groen/roze. Als je naar push up vraagt komen ze naast de maximizer ook met deze! Ik ben er gek op, heb deze bh in 4 kleuren