Mijn kindje van 14 maanden drukt vaak op haar rechteroog. vooral als ze moe is, ze duwt er echt bewust op en echt met haar vinger in haar oog Herkent iemand dit? Ze loenst wel een klein beetje, we zijn al naar de oogarts hiervoor geweest , daar hebben ze een oogmeting gedaan en 'in' haar oog gekeken en dat was allemaal prima. Hopelijk herkent iemand dit!
Hier ook vaak. Gewoon moeheid volgens mij. Ik neem trouwens aan dat ze op een dicht oog drukt, en niet op een open oogje?
Rozemarijke, ja ook in een open oogje... het lijkt alsof ze er last van heeft maar er is van de buitenkant niets te zien.
dank voor jullie reacties. fijn dat het wel herkenbaar is. Ik vind het een beetje als onzin voelen om hiermee naar de huisarts te gaan. ik moet over 2 maanden weer naar de oogarts dus zal het dan ook vragen, maar ik maak me toch wel een beetje zorgen. Maar wat het dan zou kunnen zijn heb ik geen idee van...
als je dochtertje ook een beetje loenst kan ze hier wel last van hebben hoor en het extra zwaar zijn om goed te kunnen kijken. dat kost extra inspanning... ik denk dat ze niet veel meer kunnen doen als wat de oogarts al gedaan heeft, evt nog afplakken van het goede oog? mijn zoontje drukt zn beide oren dicht met zn hand palmen als hij moe word...