Lichte kinderwagen.. snel vies?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Star880, 8 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
  2. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Wij hebben een beige kinderwagen (urban jungle mountain buggy), gebruiken hem nu bijna 15 maanden, in het bos, sneeuw, bergen, etc. Hij ziet er nog keurig netjes uit, bijna als nieuw! Dus ik zeg: gewoon doen!!!

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Vooral de bovenkant van de wagen is beige tog? Dan valt het wel mee met snel vies worden tenzij je echt een modderrace gaat doen ;)
    Beige is juist weer een voordeel met melkspuugjes, die zie je niet zo goed als op donkere kleuren ;)

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    wij hebben de bugaboo donkey zwart met offwhite. het is canvas dus als het vies wordt (toevallig snel vies geworden maar daarna niet meer) kun je het gewoon met een nat doekje wegpoetsen!

ik zeg ook doen!

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb een lichtblauwe stokke en geen problemen met vieze plekken. Daarbij, heb je het stof van de ('12) stokke's al ooit eens gezien/gevoeld? Plekken poets je er zo af! En anders is de complete bekleding nog wasbaar ook

(me luves stokke ;) )

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zwart wordt net zo vies als wit, alleen zie je het niet :p

sorry, flauw!

Wij hebben een beige bak gehad die werd op zich niet zo vies. Maar wij hebben ook een beige duowagen gehad en die werd wel viezer. Maar moet zeggen, het is natuurlijk ook hoe je ermee omgaat... wij lieten de kinderen in de duowagen eten en dat wordt het uiteraard sneller vies. Meestal is de bekleding goed schoon te maken. Die binnenkant van de wagenbak was gewoon katoen en kon in de wasmachine (mc dreami)

Deel Deze Pagina