Wennen aan samen slapeno

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamain2015, 23 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamain2015

Mamain2015 Actief lid

25 mrt 2015
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames mijn dochter van vier maanden drinkt tussen vaak snachts nog om 23hr, 03hr en is vaak om 6hr al wakker. Om het meeste slaap te krijgen hou ik haar om 3hr na die voedig naast mij, dan slapen we altijd binnen 1 min weer.
    Overdag doet ze korte slaapjes in haar bed. Soms ben ik smiddags moe en slaap ik samen met haar in ons bed, dan slaapt ze net 10 min langer. Of ik zit met haar op de bank, ze begint moe te worden maar k heb geem zin om haar snel naar haar bed te brengen dus dan slaapt zd op mijn arm.

Ik vroeg mij alleen af of dit wel goed is? Tuurlijk weet ikdat het niet erg is, maar is duidelijkheid voor babys niet fijner? En zou ze er niet aan wennen?

En hadden jullie babys op een gegevem monent dat ze niet met jullie in bed wouden snachts. En wanneer was dit?

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Mijn jongste is 3 en slaapt nog bij ons. Dat blijft, als het aan hem ligt, ook nog wel even zo denk ik haha. Dit hebben we vanaf het begin af gedaan en vond het altijd alleen maar heel makkelijk, was ook niet onduidelijk voor hem, hij vond het altijd heel fijn. Na de vakantie gaan we het denk ik maar eens langzaam veranderen.

Als je het vaak doet gaat ze er waarschijnlijk wel aan wennen, dat leek mij in het begin ook wel een beetje lastig, maar nu vind ik het samenslapen zelf juist ook wel heel fijn en knus en ik ga dat zelfs echt wel missen straks.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zou het niet zo snel doen. Als ze snachts makkelijk inslaapt kan ik het wel begrijpen maar ik zou er echt voor uitkijken om dat overdag niet steeds te doen.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier een van 4,5 die dat nog doet.
    Maar het is niet zo makkelijk afgeleerd hihi

Deel Deze Pagina