Don't worry about a thing, because every little thing is gonna be alright! Komt uit een liedje van Bob Marley, en heb ik heel erg veel aan gehad toen ik in 2011 een paar dagen op de ic heb gelegen wegens long embolie (gekregen tijdens operatie) en daardoor heel erg veel bloed verloren waarbij ik bijna dood was geweest en bijna mijn rechter nier ben kwijt geraakt! & Deze heb ik als tattoo; Believe in yourself, stay strong ander never give up!
deze is niet van toepassing op mijn leven maar denk er vaak aan als ik op zp rondhang never argue with idiots, first they'll drag you down to their level en then beat you with experience
Don't let yourself become so concerned with raising a good kid, that you forget you already have one. (Weet iemand hoe ik een foto kan plaatsen ipv een link?)
Bekijk bijlage 417972 Deze is nu van toepassing gezien ik/wij deze week onze relatie hebben verbroken, omdat het niet het juiste moment is, maar nog wel veel om elkaar geven..
Deze: You have to do your thing nog matter what anyone says. It's your life. Ethan Embry Omdat ik iets doe wat anders is dan 'normaal'.