Niet zo heel lang geleden had mijn zoontje een feestje met het thema piraten! Iedereen mocht verkleed komen. En dat deden de meesten ook. Erg leuk om te zien! Zijn jullie weleens verkleed gegaan? En zo ja.... als wat? En wie durft er een foto te plaatsen?
Heks, duiveltje, cowgirl, dekbed (ja serieus als dekbed) indiaan, bruid en ga maar even door. Carnaval dus tja.... Ik heb hier alleen even geen fotos bij hand. Leuk hoor ik houd wel van een verkleedpartijtje!!!
Jij vierd zeker geen carnaval? Ik heb zo verschrikkelijk veel verschillende dingen aan gehad dat ik ze echt niet meer weet haha
Een piraat en een bondgirl. Piraat is wel een foto van hoe ik met m'n dronkelappen op de wc zit haha die plaats ik ff niet En als bondgirl had ik een kort glitterjurkje aan. Een waterpistool om m'n bovenbeen haha.
Ik hou wel van een verkleedpartijtje, maar niemand geeft hier ooit themafeestjes. Dus de enige keren dat ik ergens verkleed heen ga zijn Castlefest, Elf Fantasy Fair en Halloween. Dit was Halloween vorig jaar, ik was vrijwilliger voor een kinderspeurtocht
Ik wou dat ik er een foto van had. Mijn mams heeft eens een mooie Fee pak gemaakt met mooie vleugels aan de achterkant.. dit idee was voor een schoolfeest en was een jaar of 4/5.
Voor halloweenfeestjes verkleed ik me altijd Ik ben een member van KISS geweest, een zombie-geisha en 'the bride' van Kill-Bill. Ik zal wel even fotootjes zoeken
Met carnaval als, pingiun, heks, cleopatra, punker, en volgens mij nog wel een aantal outfits waar ik nu even niet op kan komen (waarschijnlijk geblockt )
ooooooooooo als van alles, even denken hoor: marokaanse, prinses, buikdanseres, victoriaanse dame, keizerin Sissi, engel, ijskoningin, en vast nog veeeeeeeeeeeeeeel meer. Niet meer met carnaval, maar hier in ons stadje is ieder jaar een optocht met wagens, oh en mijn man is dus altijd mijn tegenhanger, dus die heeft bovenstaande in de mannelijke vorm gedaan Hij is weleens Donald Duck geweest (toen was ik Alice in Wonderland) maar de kop zat boven zijn hoofd, dus zijn gezicht was wit gesminckt......En dat zag er ENG uit, alle kleine kinderen langs de kant moesten huilen als hij te dichtbij kwam
Als kind kan ik me niet meer herinneren en aan carnaval heb ik nooit gedaan (heb niets tegen het verkleden, wel tegen de muziek en het overmatige alcoholverbruik ), maar ik cosplay wel op conventies. Ben alleen nog maar pas begonnen en dit is het enige waarvan ik foto's heb..
Oh jeetje, als zoveel, even graven hoor: dienstmeid, duiveltje, koe, prinses, heks, koe, dokter, hippie, jaren '80 meisje, boerin, en nog wel meer. En ik vier geen eens carnaval
Alleen als heks naar een halloweenfeestje. @Micchan, is dat die jongen van ik heb het nog nooit gedaan? Marcel ofzo?
Ik ben dol op verkleden. Het meest belachelijke als wat ik ooit verkleed ben geweest, was als een pickwicktheezakje . Het heeft me in ieder geval de originaliteitsprijs op geleverd, maar het sloeg nergens op.
bouwvakker boerenvrouw mega mindy indiaan dansmarieke sneeuwwitje (goh zouden ze hier carnaval hebben)