Wekkerradio en auto meestal Radio2, al switch ik in de auto ook wel vaak naar Antenne of FFN beide Duitse zenders. op kantoor is het regelmatig Foute Uur of gewoon QMusic
Ben ik serieus de enige die 3fm luistert.... Heel soms luister ik 100,5. Das een Duitse zender hier in t grensgebied. Vergelijkbaar met 3fm en Q.
Jaaaa hier ook subliem, altijd goed, geen gezeik en jolige foute uurtjes enz. Alleen het nieuws van de vooruitgang hoeft van mij niet
Hier nog steeds radio 538. Vind het inderdaad wel een stuk minder leuk dan toen nog met Evers, maar het is denk ook een kwestie van wennen. Edwin heeft met zijn team immers 21 jaar samen radio gemaakt, die hadden (daardoor) chemie samen. Frank en zijn team zijn net een maandje bezig, die moeten nog op elkaar ingespeeld raken (hoop ik).
Je hebt een hele digitale Sublime vooruitgang zender. Wat een gezwets daar zeg Dat kan mij idd ook gestolen worden.
Neeee blijkbaar zijn er toch genoeg mensen die het wel leuk vinden. Maar verder topzender, vooral.voor in de ochtend
Dat staat bij ons in de auto vaak op. Vooral voor nieuws en achtergronden en discussies idd, ik heb verder helemaal niks vsn doen met ondernemerschap.
Radio 2. Heerlijke muziek, lekker afwisselend en niet zo hysterisch. Ik heb Jeroen Kijkindevegte altijd als DJ gevolgd. Leuke vent, ook icm Jan Willen Roodbeen. Alleen Ruud de Wild vind ik vreselijk dus eind van de dag geen radio 2. Dan lekker mn eigen playlist
Ik luisterde ook altijd veel naar 3FM. Maar op een gegeven moment gingen alles leuke DJ's daar weg en ben ik ook afgehaakt. Luister nu voornamelijk Qmusic of inderdaad Spotify