Ik doe juist alles binnenstebuiten in de was. Shirts, truien, broeken. Blijven ze langer mooi. Alleen sokken moeten van mij goed zitten. Helaas doen de groten dat niet en die krijgen ze dan ook binnenstebuiten terug. Maar net als @Devilschase vind ik mijn arm in een natte spijkerbroek ook echt niet fijn voelen. Die hang ik dus ook binnenstebuiten op. Pas na het drogen keer ik hem weer om. Als ik dus een keer een natte spijkerbroek in de was heb door bijv natgeregend of in de sloot gevallen, dan gaat hij in de was zoals hij is geleverd. No way dat ik die ga keren.
Hier wordt er niet dagelijks gewassen dus natte dingen zoals dweiltjes of natgeregende broeken hang ik altijd eerst te drogen vóór ze de wasmand in gaan (tenzij ik meteen een was kan draaien natuurlijk). Anders gaan die natte proppen in de wasmand zo stinken
Oh nee natte kleding mag van mij ook niet in de wasboxen. Maar hier draait de wasmachine meerdere wassen per dag, dus is de kans sowieso al behoorlijk groot dat zulke was al heel snel de machine in gaat. Ik heb denk ik zo'n beetje om de 2/3 dagen een spijkerbroekenwas
Ik heb nog een rare eigenschap: soms ga ik met een pincet op zoek naar ‘verdwaalde’ lichaamsharen. Ik vind ze eigenlijk bijna nooit maar ik wil er dan toch altijd 4 uit plukken. Meestal stop ik dan toch bij mijn benen maar dan ben ik gefrustreerd omdat ze veel te kort zijn om er met een pincet uit te trekken. Oh en zo koekeloer ik ook regelmatig in mijn neus. Ik heb nooit lange neusharen godzijdank maar ALS ik er ook maar 1 denk te zien. Hoppa pincet (en vervolgens rollen de tranen over mijn wangen of moet ik 43 keer niezen).