Ooh mijn vrouw eet ook haar m&m's per kleur . Vorig jaar heb ik ze alvast voor haar gesorteerd in potjes dan hoefde ze niet de hele tijd door die zak te graaien "op zoek naar de rode"
Yes, de meesten hebben commentaar op was op kleur, verpakking recht in kast, uit huis dweilen, tik van eten ( gecombineerd met zoet en zout) etc...
Ik moet iedere avond 2x aan de draaiknoppen van het gasfornuis zitten om te controleren of ze wel echt uit zijn. Mijn vriend checkt iedere avond 3x of de deur echt op slot zit. Ja.. het ziet er hilarisch uit hier savonds in de afrondende fase
Dit doe ik ook!! En mijn man snapt nog steeds niet hoe Hij slikt ze heel door, maar dat lukt mij dus niet...
Ik ook hoor, zo’n hekel om vette klauwen te krijgen en afkluiven vindt ik ook maar niks... pizza wil ik gewoon in hapklare stukjes en niet dat de helft uit mijn mond hangt...
Ik kijk thuis bijna alleen films die ik in de bioscoop heb gezien.... en die kijk ik 100.000 keer. (Jaws/grease/sound of music etc. heb ik niet in de bioscoop gezien, te jong ) Mijn man vind dat irritant: "die film heb je vorige week nog op Netflix gezien en nu wil je hem opnieuw kijken?" Ik heb een paar favorieten en daar vul ik mijn volwassen-film-kijk-leven mee Ik eet groente uit pot en blik koud, witte bonen in tomatensaus, bietjes, rode kool etc. De gruwel dat dat warm doorgeslikt wordt.... brrrr....
Ik eet thuis alleen met groot bestek, alles. Op restaurant daarentegen moet ik het voorgerecht met klein, en hoofdgerecht met groot bestek eten en als dat er niet is ofzo, dan krijg ik echt kortsluiting. De was heeftbeen bepaalde volgorde op de lijn en als t niet zo hangt, doe ik het opnieuw. Zelfde geldt tot op bepaalde hoogte ook voor de vaat(wasser). En pcm kauwen, is dat niet een beetje psychopatisch?
Ohja de vaatwasser opnieuw inruimen wanneer mijn man dat heeft gedaan doe ik ook tenzij hij al bijna vol staat, dan begin ik daar niet meer aan.
Waarom zou je in hemelsnaam op wol bijten?? Oh sorry ik had nog niet verder gelezen, ik lees dat je vroeger wel een een trui at
Ik ga altijd nog even naar de wc voordat ik ‘s avonds naar boven ga. Als ik dan boven kom en in de badkamer sta moet ik altijd nog een keer naar de wc. Mijn man vind dat heel apart ik zet altijd de kraan aan en uit en dan weer aan voordat ik een glas vul met water.
Als ik mijn tanden sta te poetsen dan sta ik altijd als een flamingo. Op 1 been. Voet tegen mijn knie aan. Soms sta ik zo ook als ik bij de wasbak iets aan het wassen ben oid. Geen idee waarom. Voelt zen aan ofzo.