Welke reactie hadden jullie kinderen op de BMR-vaccinatie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Liekje81, 9 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Niksnoppesnada, geen enkele reactie bij beide kinderen op die prik gehad.

2. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Na 10 dagen kreeg ze 40 graden koorts. Was van tevoren ook gezegd dat ze na 10 dagen nog koorts kon krijgen.
    Na twee dagen was het over.

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Mijn zoontje heeft 'm 1.5 week geleden gehad. Wij gaven hem paar dagen voor en paar dagen na de prik een homeopatisch goedje wat helpt bij de gevolgen van vaccinatie. Hij heeft verder geen koorts of andere dingen ervan gehad.

4. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Onze zoon was wat jengelig, hangerig en had een week of 3 diarree. Begon een dag of 7 na de prik. Maar dat zegt niet zoveel, want mijn zoon heeft bij het minst of geringste wekenlang diarree :) heel gevoelige darmpjes.
    Of hij ook verhoging heeft gehad weet ik zo niet meer, dus ik denk het niet. Want hij heeft zelden koorts.

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.227
    23.303
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dat valt me dan allemaal mee! Bedankt!! Zat erover na te denken hem uit te stellen. Maar waarschijnlijk niet nodig dan.

6. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Niks! Terwijl hij bij zijn eerste 3 prikken altijd koorts kreeg en veel ging huilen en slecht slapen...

7. Veera

Veera Niet meer actief

Valt mee zeg. Ik dacht dat t een "zware" prik was waar kindjes veel last van kregen maar dat is dus niet zo. Stelt me ook weer gerust, ook al is t nog niet zover :p

8. Lisann

Lisann Actief lid

18 apr 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee... Hier heeft hij hem vandaag toevallig gekregen en vind inentingen toch altijd wel spannend.. Ik begreep dat je na 12 dagen pas de bijwerkingen (als die er al zijn) zult zien...

Fijn om te lezen dat het bij haast iedereen uiteindelijk meeviel!

9. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Nr 1: de bekende huiduitslag ca 10 dagen na vaccinatie
    Nr 2: ook de huiduitslag en lichte koorts (1 dag)
    Nr 3: niets

10. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Allebei geen reactie gehad.

11. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Niks gemerkt.

12. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.969
    3.976
    113
    Bij beide kinderen niks gemerkt!

De jongste was in de week dat hij last kon krijgen wat slaperig steeds dus ik dacht dat het van de BMR kwam, maar het bleek structureel dat hij weer twee slaapjes ging doen overdag ;)

13. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Hier pakte ze door de verminderde weerstand de griep op, dus al met al 2-4 weken op en af koorts, hoesten, huiduitslag, snotteren, slecht slapen.. Daarna 2x middenoorontsteking wv druppels en 7 dagen antibiotica. (Het was een ongelukkige samenloop, oortjes waren al heel snel ontstoken en heeft hierna buisjes gekregen)

14. yoshi

yoshi Actief lid

12 aug 2015
    362
    45
    28
    Niks

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier is hij er goed ziek van geweest. Maandag de prik, zondag wat lui en maandag ziek. 3 dagen heel erg ziek, koorts, niks eten, zo goed als niks drinken, alleen maar liggen en ellendig zijn en daarna nog 2/3 dagen herstellen.

Ik zou die prik gewoon opnieuw laten geven. Liever een weekje ziek dan daadwerkelijk 1 van die ziektes krijgen.

Sinds toen nooit meer ziek geweest buiten een verkoudheidje. Hoewel je dat ook niet ziek zijn kan noemen want het was geen virus maar een bijwerking. Tja wel ziek maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel :)

16. Wilsy

Wilsy Actief lid

9 jan 2016
    360
    0
    16
    Nederland
    Mijn dochter heeft een dag heel erg veel geslapen. Geen verhoging en verder niets gemerkt. Viel reuze mee.

17. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Mijn oudste is van de bmr behoorlijk ziek geweest!
    Zulke hoge koorts langdurig dat hij 2 dagen is opgenomen( hij dronk en at niet meer) maar moet zeggen dat hij op alle vaccinaties best heftig reageerde.
    Dl tot heden ook telkens ziek na prikken alleen de laatste van nu niet maar zosnel als het er 2 tegelijk zijn is het pet.
    Ga ook aankaarten de bmr en menc appart te gaan geven.

Ik kijk er ook nerveus naar uit.

18. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Hier na 8 dagen 2 daagjes ziek geweest. Koorts en hangerig

19. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Hier is het nu dag 8, we hadden heel veel moeite om hem in slaap te krijgen. Aan zijn huil was goed te merken dat hij pijn heeft. Zijn buik is hard. Wil nauwelijks eten.

20. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Hier hebben ze er allebei geen last van gehad.

Deel Deze Pagina