Hoi meiden even een vraag (en m'n frustratie kwijt raken). Wij hebben in september via booking.com een appartement gehuurd voor onze wintersport vakantie. Nu krijg ik net een mail van de eigenares of we een dagje later willen komen (met wel flink financieel voordeel), ze had een dubbele boeking (haar fout). Maar dat willen we dus ECHT niet. Een week vinden we echt minimaal ook omdat we niet allemaal elke dag kunnen skieen ivm de kids. Nu heb ik dat ook gemaild, maar ik vraag me af wat zijn onze rechten?
Jeetje wat balen zeg! Naar mijn weten kan dit niet zomaar, en bij overboekingen moeten ze een gelijkwaardig alternatief bieden. Een andere accommodatie dus.
Oké, te snel zorgen gemaakt, we kunnen toch gewoon zaterdag komen. 't was alleen voor ons 'kind for you to discuss' kreeg ik als antwoord terug. - opgelucht -
Fijn dat het is opgelost. Ik vind ook dat ze met een supernet aanbod is gekomen. Een fout maken kan natuurlijk gebeuren en die ene dag minder daar had ik mij persoonlijk niet zo druk om gemaakt.
Wij vinden een weekje al kort (je rijdt wel een dag heen en een dag terug) als ik niet aan de schoolvakantie vast zat zouden we graag langer gaan. Dus dag korter is voor ons echt geen optie, maar hoeft dus gelukkig ook niet!