Hey meiden! Mijn eetlust is stukken minder dan voor de zwangerschap. Ook eet ik erg weinig. Zodra ik wat heb gegeten voel ik het direct vrij zwaar op mijn maag vallen en voel datzelfde dan vervolgens ook bij mijn darmen. Verder heb ik de gehele dag een opgeblazen gevoel en voelt me buik erg hard. Het zijn mijn darmen die zo voelen. Herkennen jullie dit? En zo ja wat is dat en wat kan ik eraan doen? Ik doe het erg rustig aan, eet gezond en krijg alles binnen wat ik nodig heb. daar ligt het dus niet aan.
Heb dit ook gehad en idd vooral na het eten. Ik denk niet dat je er iets aan kan doen, mss wel steeds kleine beetjes eten. Meer heb ik ook niet gedaan. Succes!!
ik heb dit ook, dingen zoals kleine porties eten, niet te vet geen koolzuurhoudende dranken, vezels eten en veel drinken helpt wel een beetje...ben daardoor nu ook nog niet zoveel aangekomen verloskundige gaf aan dat het geen probleem was dus maak je er geen zorgen om en luister naar je lichaam. Merkte dat het na 16 weken wel minder werd!
Ik herken t ook wel, ik heb ook nauwelijks eetlust, zit snel vol en ook snel last van darmen en maag. Het is allemaal erg aanwezig zeg maar. Ben door die ontbrekende eetlust ook nog geen kilo boven m'n startgewicht gekomen, ben eerst een aantal kilo afgevallen maar die kilo's zitten er nog niet bij. Zit nu 1 kilo onder m'n startgewicht en maakte mij daar ook zorgen om maar volgens de vk kan het geen kwaad. De 20 weken echo wees ook uit dat de kleine wel goed groeit dus ik maak mij sindsdien wat minder zorgen. Wat ik eet probeer ik zo veel mogelijk gezond te doen.
Haha ik las je titel en het eerste wat in me opkwam bij je vraag wat heb ik: een kind in je buik Tja helaas is het een veelvoorkomend iets dat erbij hoort. De eetlust komt op een gegeven moment wel weer terug, maar de darmen blijven bij mij de hele zw. schap van slag. Het enige wat je kunt doen is goed veel vezels blijven eten zodat je stoelgang regelmatig blijft, niet teveel prik/pittig/vet eten, en af en toe een windje laten hihi