De reclame van v.i.poo!! Toen we deze de eerste keer zagen vroegen we ons af of dit een echte reclame was of een grap..
Huh, zijn daar reclames van? Heb ik echt al heel lang niet meer gezien.. Kan me alleen die over het ijsje nog herinneren, '50 cents, tell your friends, hm hm hm', maar die vond ik juist leuk Ik vind alles van de Jumbo echt afschuwelijk. Deze zomer had je die met dat vreselijk lied en net toen ik dacht dat het niet erger kon, kwamen ze met een ZELF INGEZONGEN VERSIE :x En Yarden inderdaad.. Dat mens kan beter in een reclame voor de Walibi Fright Nights, echt, brrrr. De marketing daarachter snap ik ook echt niet. Ik heb het idee dat ze hun klanten totáál niet serieus nemen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de reclames van Monuta (de 'nabestaanden-hebben-het-al-moeilijk-genoeg-reclames), daaruit blijkt dat ze begrijpen hoe het is, tegen welke dingen nabestaanden aanlopen, etc. En Yarden neemt zo'n freak die staat te schreeuwen dat iedereen dood gaat Maar goed, Yarden is ook buiten de reclames om een ellendig bedrijf, dus wat dat betreft past het wel
Vreselijk inderdaad. Of die reclame van een website maker. Dikke vent in een grijs rond pak. Zelfde vent zit ook als vrouw in t publiek. Geen idee hoe het heet. Kwantum reclame is ook te dom. Youfone...😲
vind de nieuwe van tuc echt vreselijk met die motormuis en geit. en dan vooral het liedje erbij.. en verder ook die van tena met haar iedereen heeft wel eens een oepsmomentje.. nou ik niet hoor.. vipoo ook stom. en met die nieuwe van allways kun je gewoon de hele nacht stappen! nou lekker de hele tijd die vieze stinklap tussen je benen
Jumbo vind ik echt vreselijk. Maar waar ik het meest een hekel aan heb is die van Trivago. Ow en student aan huis mag van mij ook wel verdwijnen.
Ja die van poo echt te erg Maar die sexueel getinte reclames in de nacht Zodra je de tv aanzet schaamteloos Zulke jonge meisjes
Hier steevast dezelfde uitspraak door vriendlief Verder vind ik de reclames dom van dat tandpasta merk (Oral B?): mijn tandarts zei me een EXPERRRTT te worden, brrrr. Verder Almhof griet, Blokker, V.I.Poo (verschrikkelijk!), Youfone. Leukste reclame ooit (hangmat biertje reclame): https://www.youtube.com/watch?v=IoKgL7pWQ7M hier lach ik dan ook vreselijk hard om
Verschrikkelijk, in één woord. Ik kan de Jumbo niet meer uitstaan sindsdien haha, krijg het niet uit mijn hoofd en word, vreselijk! Soort boycot En Yarden, ook een vreselijke reclame. Dat mens moet op de markt gaan staan, niet verschijnen in zulke reclames. Wat betreft het bedrijf, ik heb hele goede ervaringen met Yarden (helaas) wat de uitvaart van onze zoon betreft.
ooohh ja Yarden!! elke keer staan m'n nekharen overeind als dat mens begint te "praten" Ik snap ook echt niet wat ze nou willen met deze reclame. Ik ben na de eerste zin al afgehaakt..
Die van Tena, van het oeps-momentje. Dat heeft niet iedereen wel eens! En waarom hebben ze nou die stem veranderd? Eerst had ze een Frans accent en nu niet meer. En van Canesten Gyno inderdaad. "Veel vrouwen willen af van hun vaginale schimmel". Oh, dus niet allemaal? 🤔 Bij de reclames van Kruidvat zet ik het geluid uit. Wat een vreselijke stem! En ook al genoemd: Tuc. Die man zingt vals! En die Almhofdoos.
Idd die gans met d'r tandpasta...de nadruk op die à. Het houd niet op, niet vanzelf.... Hoi Truus met papa, weet jij wat mama's lievelingsjurk was Die snackbar jumbo...of eigenlijk alles van jumbo. Verder kijk ik weinig tv en zie weinig reclame
Nou dit dus. Als ik wel eens bij mensen ben die de tv aan hebben staan zijn alle reclames nieuw voor me en komt dan zo raar over...
Met stipt op nummer 1: maoam. Dat stomme liedje en dat stomme dansje erbij gatver Gevolgd door yarden..man begraven man gecremeerd bla bla bla want dood gaan we allemaal
O en die "mijn haar waait in mijn gezicht cest la vie..het maakt me niet uit zelfs niet als ik een oops momentje heb" ullgghhhh wat haat ik die reclame