Die ene reclame met die overdreven dansende kids bleeegh verschrikkelijk. Vind het heel leuk hoor als kinderen dansen maar in die reclame vind ik het zo overdreven. Geen flauw idee trouwens van wat die reclame is want ik zap altijd meteen weer verder. Krijg er echt kippenvel van.
Kan je me dan eens uitleggen waarom die pony bv in deze reclame zit? Begrijp de link echt niet https://www.youtube.com/watch?v=la2YHbJ5SY0 Bewaren
Ja dat vind ik ook zo achterlijk. Ik ben helemaal geen bekrompen persoon maar ik snap niet dat zulke reclames toegestaan zijn. Waarom vreemdgaan promoten?! Zo raar.
De nieuwe van Olvarit. De uitspraak van die voice-over is echt verschrikkelijk! Nieuw van Olfffariet. Fffeel ffferssschillende sssmaken. Sssamengesssteld uit de bessste ingrediënten. Iemand moet hier naar de logopedist.
Toevallig las ik vandaag nog dat ze ervoor gaan zorgen dat die reclames pas vanaf 9 uur 's avonds te horen/zien zijn... Niet helemaal super maar in ieder geval een stapje in de goede richting. En inderdaad gewoon belachelijk om vreemdgaan te promoten.
Hahaha volgens mij gewoon omdat het kan. Het is het bizarre van die reclames, dat vind ik juist zo leuk. Komt er ineens een kerel op een shetlandpony voorbij, tuurlijk, waarom niet.