Vandaag de Luvion Platinum 2 gekocht, die meid van de baby dump wist mij te vertellen dat er geen verschillen in zaten. dat hij ook kan inzoomen, wat dus niet waar blijkt te zijn. dat het schermpje ook uit gaat wanneer het stil is (automatisch) zie ik het nou niet of kan dit gewoon niet op de Platinum 2? heb uit een ander topic begrepen dat het met de Grand elite wel mogelijk is. wie heeft er ervaring met beide babyfoons? want anders gaat deze morgen terug en neem ik alsnog de grand elite... iemand enig idee wat de verschillen wél zijn?
Wij hebben de Platinum en die bevalt prima. Hij kan inderdaad niet inzoomen en het beeld kun je alleen handmatig aan of uit zetten. Ik had het.fijner gevonden als het beeld vanzelf aan zou gaan bij geluid.
Geloof dat dit bij de grand elite wel kan? je bent nergens anders meer naar het kijken en het vreet stroom geloof ik..
Wij hebben de grand elite en daar kun je inderdaad bij inzoomen en op "scan" zetten dus beeld bij geluid en anders op zwart.
als je hem op deze functie zet en je hebt de babyfoon niet in de adapter, hoe lang gaat deze dan ongeveer mee?? en @ jessi - hoe lang gaat de platinum 2 mee zonder adapter?
ik wil hem ook maar twijfel tussen beiden....ook omdat 1 een groter beeldscherm heeft....en wij een tweeling verwachten gaat mijn voorkeur naar het grotere scherm eigenlijk...maar pff hij is best duur