Zit naar sbs6 tekijken , hart in actie. Een opvang voor konijntjes zijn in de fik gestoken Meerendeels van de konijnen zijn verbrand en overleden.. Als je dat ziet, die arme beestjes... De konijnen die het hebben overleefd zijn allemaal gedeeltelijk verbrand, blind, geen oogjes meer , verbrande oortjes ... Hoe kan je zoiets doen ?! Diep en diep triest
Is alweer een tijdje terug gebeurd ja....heel sneu! Gelukkig hebben ze nu veel beveiliging en is de opvang weer opgebouwd. Arme konijntjes en cavia's die zijn verbrand.
Arme diertjes, wie doet er nou zo iets. Heb zelf 2 schatjes van konijntjes en moet er niet aan denken dat hun zo iets zou overkomen. Zou helemaal gek worden denk ik.
Ik kan echt zulke dingen niet begrijpen.WAAROM doen mensen zoiets?Die diertjes doen toch niemand kwaad.Kan er gewoon wel mee janken met zulke verhalen.Ben echt een dierenliefhebster en hebben zelf ook een ontzettend lief konijn.Moet er niet aandenken dat iemand hem wat aan doet...
ik heb het ook gezien en vind het diep triest. deze mensen vangen ongewilde diertjes op en dan worden ze zo gestraft. arme beesjes.
Janken, ja dat kan ik ook om dit soort verhalen. Maar nog meer krijg ik de neiging om zulke daders met een honkbalknuppel te bewerken...
ik woon achter een haven en daar staat al sinds een week een woonboot in. nou zag ik dat daar vanmorgen een klein vogelnestje op het dek lag en vond dat wel bijzonder. ineens zie ik de eigenaar van de boot er op afgaan en die trapt zo het nestje het water in nou ik heb die vend vanaf me balkon echt verrot gescholde, ik rende nog naar de haven maar het was al te laat alle vogeltjes waren dood. ik vind dit zo erg he hij had toch minimaal het nestje aan de kant kunnen leggen dan had de moeder het wel gevonde.
Ik heb het ook een klein stukje gezien gisteren. De tranen sprongen in mijn ogen kon er niet naar kijken en heb het afgezet
wat heb je afschuwelijke mensen. vind altijd wie niet van dieren houdt vaak ook niet van mensen. charm