Hoi! Hoe ver zijn jullie met de voorbereidingen voor de feestdagen? Ik begin lichtelijk in paniek te raken als ik me bedenk wat ik nog allemaal moet doen Ikzelf moet nog het hele huis schoonmaken, de tafel leuk aankleden voor vanavond, bijna alle cadeau's moeten nog worden ingepakt, het houten keukentje voor zoonlief moet zelfs nog helemaal in elkaar worden gezet, de boodschappen die ik net heb gedaan moeten nog grotendeels worden uitgepakt en opgeborgen worden, het eten voor vanavond moet nog voorbereid worden, tussendoor nog even wassen en natuurlijk op zoonlief passen - HELP *Geeft zichzelf snel een schop onder de kont* Fijne feestdagen allemaal!
wat moet je nog veel doen. Morgen gaan we naar mijn schoonfamilie en 2e kerstdag naar mijn familie. Heb het huis bijna schoon, alles is in huis. Dus ben helemaal klaar. Gelukkig. Veel succes allemaal. En alvast fijne dagen
hier totaal geen kerststress. heb niet eens het idee dat het morgen kerst is. we hadden de boodschappen al donderdag in huis ( gewoon net als normaal en niks bijzonders) vanavond gaat mn vent met mn schoonvader appelbeignets bakken in de schuur en we eten gewoon andijviestamp en ik ga lekker onderuit op de bank. morgen eten we bij mijn vader en moeder ook gewoon boerenkool met gehaktballen en worst tweede kerstdag niks bijzonders. effe langs schoonouders en verder staat alles nog open. hier is het eigenlijk niet meer als een normaal weekend. huis poetsen en opruimne moet ik wel maar ook dat is niks abnormaals want dat moet ik elke dag
ik ben klaar, ben beide kerstdagen bij familie dus geen eet-stress hier. boodschappen heb ik in huis, alleen nog even een paar wasjes tussendoor vandaag, heerlijk dagje dus
haha ik ken t, ik moet nog kleren halen voor mezelf en mn vriend (is veel makkelijker als jij wat mee brengt ggrrr) wc en de huiskamer nog poetsen, mn tafel lakens strijken en de kleren die we nodig hebben, ik had cadeau`s gehaald voor mn ouders en ben er gister met toeval achter gekomen dat mn vader precies het zelfde had gekocht, dus dat moet geruild worden en iets anders verzinnen. dan moeten alle cadeau`s nog ingepakt worden oja en om 3 uur bij de groenteboer mn bestelling ophalen. dus ik ga maar snel aan de slag
Alle boodschappen zijn sinds donderdag al in huis!! Huis gepoetst, wasjes gedaan alleen nog taart halen. Vier morgen mijn verjaardag dus.......daar moet taart bij. Fijne dagen en vooral relaxxxxxxxxxxxxxxx!
Nee hoor geen stress, zometeen van 1 tot vanavond werken, thuis komen, slapen, en hoppa kerst, alles is al klaar. Ben geen last minute mens...
Waarom ben je niet eerder begonnen? Hier loopt alles wel op rolletjes. We hebben woensdag al boodschappen gedaan, vanmorgen is man nog even geweest voor de laatste dingetjes. Morgenochtend zullen we het even druk krijgen, maar samen zetten we de schouders er onder en dan komt het allemaal goed. Het meeste werk zal gaan zitten in de soesjestoren die ik wil gaan maken. Nog nooit eerder gedaan dus hoop echt dat die gaat lukken! Verder morgenvroeg wat champagneglazen voorzien van een strikje en suikerrandje en al vast wat spullen klaarzetten voor de brunch.
Hier ook geen stress. Boodschappen zijn al in huis. Morgenochtend eerst naar mijn s.o. en dan komen 's avonds mijn moeder en haar vriend eten. Mijn man kookt, dus lekker makkelijk voor mij. Op 2e kerstdag naar mijn vader en stiefmoeder. Ook lekker relaxed dus. En het hele huis schoonmaken...uhm...nee dus! Ik stofzuig gewoon en maak de wc schoon, maar mijn moeder neemt haar honden mee, dus echt niet dat ik dan nog ga dweilen van te voren. Dat doe ik na de kerst wel weer.
Ik heb de hele week gewerkt S'avonds cadeau's gehaald ed. En mijn man werkt gewoon op zaterdag dus ik ben dan altijd alleen. Het is even stressen maar kan nu al het een en ander afstrepen van het lijstje. Kerst hier wel heel uitgebreid dus vandaar dat ik nog zoveel moet doen. En als zoonlief zo slaapt kan ik natuurlijk in een keer even door.
ik heb net nog wat boodschappen moeten halen, gisteren al wel met schoonmoeder naar de lidl geweest maar daar haal ik lang niet alles .. en gisteren redde ik het niet meer ook naar ah te gaan.. dus net op mijn fietsje de laatste dingen gehaald (drukte viel gelukkig mee rond 10u ) het huis is een grote bende nog, maar daar ga ik als dochter op bed ligt wat aan doen en ook meteen voor vanavond koken, eten gewoon makkelijk macaroni want vriend is toch pas rond 19u thuis verwacht ik... dus vandaag normale maaltijd.. vanavond wil ik wel wat lekkere hapjes neerzetten.. morgen zijn we gewoon met 3tjes gelukkig dus lekker ontbijten luchen en savonds een lekkere biefstuk dus wel wat uitgebreider dan normaal maar goed ga vandaag niet alles tip top poetsen morgen ook maar een deel want ik begin ziek te worden en voel me echt rillerig.. ben blij als ik straks nog even een uurtje rustig o pd ebank kan liggen met een boek ofzo.. maandag komen mijn moeder en opa hier eten, maar die komen pas om 15u dus dan nog even na het ontbijt en lunch wat opruimen en klaar... koken doen we wel samen met deze dagen.. ook al doen we niks bijzonders qua bezoek willen toch wel een klein beetje het kerstgevoel erin gooien en de tijd voor elkaar nemen .. hoop dat mijn beroerde hoofd niet roet in het eten gaat gooien was zo blij dat we eindelijk geen stresskerst hadden met zoveel verplichtingen zul je net zien dat ik nu echt ziek ben fijne dagen allemaal!
De schoonmaakster heeft gisteren het hele huis gepoetst, de hapjes voor vanavond heb k besteld en hoef ik alleen maar op te halen, morgen gaan we uit eten en tweede kerstdag eten we bij mijn schoonouders... Hier dus totaal geen kerststress
Hier totaal geen stress... we eten 3 dagen bij anderen dus lekker makkelijk deze ronde Succes voor de dames die wel stress hebben. En voor iedereen natuurlijk hele fijne dagen gewenst!
Hier ook weinig stress... strakjes nog een paar kleine dingetjes halen, morgen bij mijn schoonouder en 2e kerstdag bij mijn broer. Ik maak voor morgen een taart maar daar heb ik alles al voor in huis. Lekker relaxed dus. Ik zou even kijken wat je perse vandaag moet doen en wat ook later kan. Bijv. het hele huis schoonmaken zou ik nu niet doen. Gewoon alleen de benedenverdieping ivm de visite en de bovenverdieping komt dan later wel weer.
Ik ben klaar! Al dacht ik dat al 2x eerder en ben toch steeds wat vergeten Vanavond komen mijn ouders eten, en pakken we kadootjes uit. Het eten verzorgt mijn moeder. De kadootjes zijn binnen en ingepakt Morgen naar mijn tante, eten wordt verzorgd, en kadootjes doen we niet morgen dus daar hoef ik verder niet veel aan voor te bereiden. Alleen alle spullen voor onze kleine meenemen Overmorgen eten mijn schoonzus + gezin en schoonouders hier en gaan we gourmetten. Vlees en alles is al binnen dat moet ik alleen morgenavond even uit de vriezer halen en maandag snijden. Maar ze komen pas rond 16.00 dus heb ik de hele middag voor Dussss.... wij zijn er klaar voor Fijnee dagen allemaal!
Ik ben vanochtend vroeg boodschappen gaan doen om de drukte voor te zijn, ik moest nog maar een paar dingetjes voor kerst halen (+ mn gewone wekelijkse boodschappen) maar gelukkig was het nog niet zo heel druk. Hier geen stress, maar er komt dan ook niemand hier over de vloer. We gaan alleen 2e kerstdag bij mn vader eten en that's it.
Hier heb ik ook alleen even stof afgedaan en gestofzuigd. Als ze visite is geweest moet het toch weer gebeuren dus dan doe ik het liever na alle kerstdagen uitgebreid dan dat ik het nu voor niks doe
Ik moet nog 1 cadeautje inpakken, nog even vlug soppen, dweilen en stofzuigen, eettafel leuk aankleden, wat dingen voor vanavond voorbereiden, nog even langs bij m`n opa en oma, hopen dat vriend om 18.00 uur thuis, zijn vader en vrouw komen bij ons eten en zijn er om 18.00 uur. Morgen en 2e kerstdag zijn we lekker bij m`n ouders, dus verder geen stress!