Van gymnasium naar atheneum naar havo. Ook hier puberredenen. Ben niet echt het uit de boeken leertype. Meer in de praktijk. Uiteindelijk hbo diploma, dus ben ik erg blij mee.
Begonnen op Havo met extra taal vak spaans. Toen moeten zakken naar VMBO TL maar ook daar geen zin in te veel leren en daar had deze puber toen geen zin in. Toen vmbo basis gedaan dat was veeeeeel te makkelijk en uiteindelijk vmbo kader consumptief gedaan ( Horeca met bakkerij erbij ) Daarna Hotelschool gedaan en geen diploma gehaald.
ik begon met ivbo/vbo ging ineens in de 2e klas naar havo, 3e klas weer terug naar vbo/mavo, heb dus vanalles wat gedaan. Had de havo makkelijk kunnen volhouden maar ik heb het zelf verknoeid door vaak niet na school te gaan, en dus niet te leren. Heb er nu best wel spijt van maar goed, berouw komt altijd later he!
Atheneum oude stijl met de volgende vakken: nederlands, engels duits, latijn, wis-A, wis-B, natuurkunde, scheikunde, biologie. Op de middelbare school waar ik op heb gezeten werd geen grieks aangeboden, dus geen officieel gymnasium.
Eerste 3 jaar combi havo atheneum daarna gekozen voor havo Daarna HBO maar voor het afstuderen kreeg ik een depressie en ben ik gestopt/moest stoppen Helaas niet meer afgemaakt, zo stom!!
Hier ook havo 2e fase, had Natuur en gezondheid als profiel, dus mijn vakken waren Nederlands, Engels, Duits1, Wiskunde B1, Natuurkunde, Biologie en Scheikunde. Had daarnaast nog informatica.
Ik heb nóóit iets gedaan op school, heb HAVO op m'n sloffen gehaald, deed Natuur en Gezondheid als profiel. Dus natuurkunde scheikunde wiskunde B biologie en de standaard vakken natuurlijk. Ben nooit een student geweest, echt gaan zitten leren is niks voor mij dus omdat mijn vader een eigen kapsalon heeft ben ik voor kapster gaan 'leren'. Grappig dat de klanten ook altijd denken dat kapsters dom zijn, als ik met ze aan het praten ben zie je ze denken 'och die weet best wat' haha, zelfs jongetjes die zeggen 'dan heb ik een keer een slimme kapster', zo stom vind ik dat!!
ik heb mavo electrotechniek gedaan. ik wilde graag licht en geluidtechnieken doen,maar moest op het eindexamen een 9 gehaald hebben.Helaas had ik een 8,dus niet toegelaten. Daarna nog 1 jaar electrotechniek op het mbo gedaan uiteindelijk overgestapt naar de spw en daarna naar de pabo. nu werk ik met kinderen met een beperking,zowel verstandelijk als kinderen met gedragsproblemen