Hallo, Ik heb gister een rietjes beker gekocht, want een tuitbeker snapt ze niet. Maar ik heb die van difirax en ze snapt het geloof ik wel, maar ze krijgt er niets uit. Nu moet ik er ook best moeiten voor doen om eerlijk te zijn Dus iemand een aanrader voor een rietjesbeker?
Zo jong is het nog moeilijk hoor.. Hier hielp een tommee tippee tuitbeker 1e stap.. Kruidvat heeft ze vaak wel .. Wij hebben de opvolgtuitbeker en de rietjesbeker van tommee tippee.. Vind ik fijner dan difrax..
Hema maar die vind ik vrij groot en zwaar als er wat meer in zit. Bij Prenatal zag ik mooie met 2 oortjes om vast te houden en deze is niet te groot. En bij de Wibra hebben ze ook wat kleinere rietjesbekers. De reden dat het niet goed lukt is denk ik de anti-lek functie. Ik vind dat er dan veel te veel moeite gedaan moet worden door het kindje!
Ik heb eerst gewoon drinken gegeven door een normaal rietje totdat hij dit doorhad. Het is nog best lastig voor de kleine, omdat er ineens veel meer uitkomt wanneer ze er aan zuigen. Ik liet hem eerst kleine slokjes nemen door het rietje uit zijn mond te trekken. Anders verslikte hij zich. Inmiddels lukt het goed en drinkt hij uit de rietjesbeker van de HEMA! Ideaal!
Heel veel bekers hebben inderdaad antilek en dat is nog knap lastig. van 6 maand tot 1 jaar hier de rietjesbekers van de zeeman en hema, die hebben een gewoon rietje. Zeeman heeft ze maar af en toe maar die zijn wel heel fijn. wat kleiner en met oren
oke dank jullie voor de tips! Ik zal ook eens kijken naar tomme tipee ik las namelijk veel dat een ritjes beker zoveel beter is voor de spraak enzo. Maar die anti lek dingen zijn een ramp kwa drinken volgens mij
Hier hielpt het om de antilek uit de antilekbekers te halen. Pas met 11 maanden hier rietjesbekers. Ondertussen oefenen met een gewone beker. Zolang je kind niet de hele dag met een beker of een speen in de mond zit, is er echt niets aan de hand en zijn antilek of rietjesbekers gewoon wat ze zijn: handig.