Welke rietjesbeker die NIET lekt?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ukkepukkie, 16 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke rietjesbeker die NIET lekt?

1. Avent

2. Nuby

3. Difrax

4. Anders..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Triskele

Triskele Niet meer actief

een hard en dun rietje inderdaad, maar beker is nog beter natuurlijk (om gewoon meteen mee te beginnen dan hoef je er ook niet aan te werken ;) )

2. Linana

Linana Niet meer actief

Hier geen rietjesbekers gebruikt, maar gewoon een ikea bekertje met een rietje erin.
    Verder wil ons ventje al graag alles doen zoals wij doen, dus een beker zonder drinken erin "gebruikt" hij al zoals het zou moeten.
    Ik zou gewoon gaan oefenen met normale rietjes en drinken op de normale manier. Wat al gezegd is: hele dag door drinken is slecht voor het gebitje

3. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Hier gebruik ik die van de hema, maar mevrouw heeft door dat je er ook leuk mee kan spetteren... Ze kan uit een gewone beker drinken, maar dat vind ik niet altijd even handig en dan drinkt ze ook minder. Ze krijgt 1 keer sap en voor de rest water of melk.

4. Ukkepukkie

oke, misschien ben ik heel dom, maar vanmiddag en Nuby rietjesbeker gekocht... Maar krijg er met geen mogelijkheid een slok uit :)

Tips:(

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    De clue is dat je een beetje moet bijten in het rietje, anders zuig je je het ongeluk aan het rietje.

6. Ukkepukkie

Hahahaa oke, hoe ga ik dit aan mn dochter uitleggen :D

Klaat dr morgen wel ff aanklooien ;)

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Je kunt het proberen met woorden of pictogrammen, :D:D:D:D
    maar

dit lijkt mij de beste oplossing;)

Beide kinderen hadden het hier heel snel door.

8. Ukkepukkie

Ben benieuwd,, we gaan het morgen beleven ;)

9. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Tupperware en nuby had mijn zoon beide binnen een dag met zijn vinger het ventiel doorgeprikt. Heb nog geen andere gekocht omdat hij sowieso een enorme viespeuk is met drinken dus knoeien doet hij toch wel. Ik geef trouwens alleen water is de rietjesbeker. Limonade/thee drinkt hij uit een beker. Daar gaan we lekker voor zitten en de rietjesbeker mag hij pakken wanneer hij wil. Zo kan hij drinken zoveel hij wil zonder continu suiker binnen te krijgen.

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hema!

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Een rietjes beker lekt altijd is niet anti lek er blijft altijd wat achter in het rietje
    Hier had ik een nuby rietjesbeker maar alleen voor onderweg thuis gewoon uit een beker of de mykko 360 graden beker die vond ik pas ideaal. Hierbij drinken ze net als bij een gewone open beker maar de ring die erop zit zorgt ervoor dat als de beker omgaat of als ze hem te snel achterover gooien niet meteen de hele beker op de grond ligt.

12. Ukkepukkie

Die ga ik is even Googlen ;)

13. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Ik vind die van de Hema supergijn

14. misa

misa Niet meer actief

15. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Onze zoon is sinds deze week over van een tuitbeker naar een rietjesbeker van de HEMA! Ideaal ding (tot nu toe) lekt niet.. (geldt ook voor de tuitbeker van HEMA, ook een superding die niet lekt) en ze kosten geen drol, rietjesbeker was 3 euri)

Hij drinkt niet de hele dag door, hij krijgt s morgens een beker roosvicee en s middags ook en meestal drinkt hij m gelijk leeg, het zuiplapje (maar dat komt ook omdat drinken door een rietje nieuw is en dat is natuurlijk heel erg leuk, dus ja dan drink je zo'n beker in 1x leeg haha).. En als hij erom vraagt krijgt hij nog wat extra drinken..
    Hij 'lustte' geen melk, maar nu in zijn nieuwe beker lust hij het ineens wel hihi.. Zo leuk is drinken uit een rietjesbeker ;) Ow dat kan ik met water ook wel ns proberen, want dat hoeft ie ook niet haha..

Drinken uit een gewone beker is nog niks, dat komt wel een keer denk ik dan maar

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Drinkt hij helemaal nog niet uit een gewone beker?
    Uit een gewone beker drinken kost even wat oefening en soms wat rommel maar oefening baart kunst. Ik had in het begijn de mykko 360 graden beker oom mee tree oefenen dat geeft al iets minder rommel in het begin. Met 10 maanden dronk hij uit een gewone beker vond ik ideaal ben je meten van al die flessen en andere rommel af.

17. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Nee nog helemaal niet, heeft ie nog tijd zat voor ;)

Maar ik denk dat als we steeds ruzie (lees lekkages) hadden met antilekbekers enzo dat ik het gauw zat ben en over zou gaan op een gewone beker, maar ja wij hebben steeds geluk met die bekers als ik sommige berichten hier zo lees :D Ik vind het allemaal wel prima zo

Deel Deze Pagina