welke rietjesbeker lekt NIET?

Discussie in 'Voeding' gestart door ona81, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Hoi allemaal,

Ik ben al.jaren Hemafan, maar hun rietjesbeker die niet.hoort te lekken doet dit dus wel. Heb al.verschillende andere in mijn hand gehad, maar vind ze aardig prijzig.
    Graag jullie ervaring in welke rietjesbeker niet lekt om een miskoop te voorkomen;)

2. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Misschien kan ik je een andere tip geven?

Ik ben me ook een beetje gaat verdiepen in drinkbekers met en zonder tuit, rietjesbekers, e.d.
    Hier thuis al een paar verschillende soorten gekocht, o.a. de difrax ANTI-lekbeker....nou hij lekt als de pest!

Al zoekende kwam ik deze beker tegen en ik heb er toch een besteld: Kiddyboo Anti Knoeibeker | Baby Product van het Jaar

Het is dus geen rietjesbeker, maar misschien is dit iets om te proberen? Het is sowieso beter om kindjes zo snel mogelijk een 'gewone' beker te geven.
    Succes en hopelijk heb je er wat aan!

3. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Ik.ga meteen even kijken op internet. Het is idd het beste om je kindje uit een gewone beker te laten drinken, mijn zoon doet vanaf 8 maanden.....zijn mama is logopedist;)
    Ik neem.graag een rietjesbeker mee in de bidonhouder op de fiets of als we lang gaan wandelen

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    die van Nuby (geloof ik: te koop bij etos in allemaal leuke kleurtjes)

5. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Hihi oke! Ja dan weet jij dat waarschijnlijk nog beter als ik :D

Rietjesbeker is idd wel weer makkelijk als je gaan wandelen of fietsen, dat laatste is hier nog niet ter sprake.

Wij hebben nu een anti lekbeker van Difrax met zachte tuit maar Lucas snapt er niks van. Ook heb ik een tuitbeker met harde tuit waar het water gewoon uitloopt maar daar verslikt hij zich echt in. Dus voor nu maar gewoon wat water uit een gewone Dr Browns fles en als de andere bekers straks binnen zijn gaan we dat maar eens proberen. Er stond wel bij dat je kindje eigenlijk goed zelfstandig rechtop moet kunnen zitten maar als ik er bij blijf en hem ondersteun dan moet het goedkomen!

Succes met je zoektocht, ik blijf wel af en toe meelezen voor tips ;)

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb de rietjesbekers van nuby!

7. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Hier bevalt Nuby ook het best.

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik had ook die van Nuby (kwijtgeraakt) maar die vond ik niet minder lekker dan die van de Hema, die ik nu heb... (ik vind die van de hema ook maar heeel minimaal lekken trouwens :))

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik heb er 1 van de zeeman, die lekt als een zeef en heb er ook 1 van Nuby sinds vd week maar dat vind ik eerlijk gezegt niks, ze krijgt er bijna niks uit zelfs mij lukt het met moeite....Maar hij lekt tot nu toe niet. ;)

10. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

hahahaha, nee, logisch als je er amper wat uit krijgt dat ie dan niet lekt:p

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Wij hebben de roze van de hema en hij lekt totaal niet. Als hij lekt dan moet je er een keer aan zuigen. Dan trekt hij de vacuüm eraf. Staat in de bijsluiter.
    En de randen droog maken voor je hem dicht draait.

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat hadden wij met de difrax rietjesbeker..

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Je moet het rietje goed doorduwen en kijken of hij niet tegen de onderkant van de beker aanzit, dan kun je lurken wat je wilt, maar = zinloos ;).

14. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    De oude van de hema die lekt niet, die spuit! Als ik hem open doe schiet er gewoon een hele straal uit. De rietjesbeker van difrax lekt niet maar moet je ook enorm hard aan zuigen om er wat uit te krijgen.

15. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ja inderdaad, hier ook meerdere keren meegemaakt. Maar voor de rest lekt ie vrij weinig inderdaad, die van de Hema :p

Deel Deze Pagina