Nou Dames het nieuwe jaar zit er weer aan te komen. Hebben jullie een goed voornemen? Of doen jullie hier niet aan? Ik heb voor het eerst van mijn leven een goed voornemen en ga proberen mijn buikje kwijt te raken. Hopelijk krijg ik dan geen vragen meer of ik zwanger ben van de tweede. .
Ja hier ook iemand die vanaf januari wil proberen om het buikje kwijt te raken. Oftewel, afvallen.. Kan nu wel beginnen, maar dan pijnig ik mezelf zo, met al dat lekkers rond alle feestdagen deze maand. Dus januari ga ik ervoor..
Ik ga proberen ons leven zo weinig mogelijk te laten beïnvloeden door de vader van m'n kindje. Verder hopelijk heeeeeeel erg genieten van m'n zoontje vanaf april
Mijn goede voornemen is om heel goed voor ons wondertje te zorgen in mijn buik. En me niet meer laten manipuleren door mensen en niet meer over me heen laten walsen.
Meer m'n mond opentrekken als iets me niet aanstaat, en alle mensen achter me laten waar ik niks aan heb....
Sporten. Zie er nu al tegenop. En mijn strijkwas bijhouden, zodat ik geen bergen was hoef weg te werken in een keer. Misschien moet ik er nu al mee beginnen, zodat ik op 1 januari geen bult heb liggen
Mijn goede voornemens, tsja, lastig hoor! Ik ben eigenlijk wel tevreden met mijn leven. Vooruit, ik gooi er nog één in: tot mijn zwangerschap hard aan mijn bedrijf werken. Ik heb net een jaar een eigen bedrijf als ik met verlof ga. Dus het is wel verstandig om het stevig achter te laten. En nog één: nog veel meer genieten van deze zwangerschap en de eerste weken/maanden na de geboorte van onze tweede dan ik bij ons zoontje deed. De zwangerschap was lichamelijk erg zwaar en de eerste weken had ik veel moeite met accepteren dat ons zoontje zo groot en zwaar was. Hij is nooit een echte kleine baby geweest. En daar ben ik iets te lang in blijven hangen, zodat ik zelfs niet kon genieten van toen hij slechts 5 kilo woog. Als ik nu weer eens 's nachts met hem rondsjok wens ik alle kanten op dat hij weer op 5 kilo zit
Voor mezelf: terug op gewicht raken na de zwangerschap... Voor ons gezin in het algemeen veronderstel ik ons huis afwerken