wij vinden levi een mooie naam, maar wat past er mooi bij als 2e naam? ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen
Ik vind Levi niet zo. Vind de naam te populair, wat te saai/standaard, lichtelijk 'aso' (sorry) en de uitspraak kan Lee-vie en Lie-vai zijn. Het doet me ook nog altijd denken aan het jeansmerk Levi's. Ook vind ik het niet echt een mooie naam voor een man, voor een jochie gaat 't nog wel. Allemaal redenen waarom ik de naam persoonlijk niet zou kiezen. Andere ideetjes: Aron, Aäron, Aaron Boaz / Boas Ezra Finn Jishar Joas / Joaz Jonah, Jonas Liam Milan Moos Noah Remi, Rami Revi, Ravi, Rafiq / Rafik Rik / Rick Sem Tigo / Ticho / Tico Tobi / Toby / Tobias Vigo / Viggo / Vico Zichri Ideetjes voor een tweede naam bij Levi: Levi Alexander Levi Andreas Levi Benjamin Levi Casimir Levi Christiaan / Levi Christian / Levi Kristiaan / Levi Kristian Levi Daniël Levi Dorian Levi Fabian Levi Florian Levi Gideon Levi Ilias Levi Joël / Levi Noël Levi Jonathan Levi Joshua Levi Julian Levi Julius Levi Justin Levi Lorenzo Levi Marinus Levi Matthias Levi Maxim Levi Michaël Levi Mitchell Levi Nicholas, Levi Nicolas Levi Olivier Levi Pepijn Levi Rafaël, Levi Rafael Levi Silvijn Levi Simeon Levi Thomas Levi Tobian Levi Tobias Levi Valentijn Levi William / Levi Willian
ik vind hem geweldig..wil hem ook als 1e naam twijfel tussen Levi/Levy of lenn alleen vriendlief is er niet zo mee eens...dwz nog niet voldoende overgehaald..hij vind cas een leuke naam Levi Cas is daarentegen weer een goeie combi..maar dat is weer geen vernoeming naar opa... wanneer komt jullie Levi op deze aardbol??
Levi, superleuke naam! Ennee... ilse70, persoonlijk zou ik voor Levi kiezen. Levy klinkt een beetje gemaakt origineel willen zijn Achter Levi zou ik geen naam met 1 lettergreep doen. Omdat het met een klinker eindigt en als je dan ook een korte naam erachter doet, kan je vreemde combo's krijgen. Hierboven staan hele leuke namen die leuk bij Levi passen, dus ik vind het niet nodig om er wat aan toe te voegen
onze kleine levi komt 27 november teminste ik hoop dat ik dat haal haha, me dochter was 4 weken te vroeg hihi! Maar met dit kindje wist ik pas met 21 weken!!!! dat ik zwanger was ik ben nu 22 weken hihi
haha ja ... ik kan op natuurlijke wijze niet zwanger raken, want ik heb pcos ( mag blij zijn als ik 1 x in het jaar ongesteld wordt) Ik ben zwanger geraakt na 1,5 jaar medicijnen slikken en pregnyl spuiten en onderzoeken, ( dit was in 2009 ) en ik heb uiteindelijk een mooie dochter gekregen!! Nu 3 jaar later spontaan zwanger van de 2e, maar doordat ik nooit ongesteld wordt had ik niks in de gaten, ik dacht ik kan niet zwanger raken, dat is bevestigd dus geen zorgen, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Ben heerlijk spontaan zwanger van de 2e
Idd, helemaal mee eens! Verder vind ik Levi een leuke jongensnaam hoor............Levi Justin vind ik erg leuk, maar mijn zoontje heet dan ook Justin hahaha
Gefeliciteerd met jullie wondertje, wat een bijzonder verhaal. Ik vind Levi opzich wel leuk, alleen word de naam wel enorm veel gegeven de laatste tijd.
Ik ken 3 Levi's die alledrie een broer(tje) hebben die Noa(h) heet, blijkbaar een combi die vaak voor de hand ligt. Zijn ook allemaal rond dezelfde tijd geboren, zijn wel van die hype namen, op zich wel leuk, maar je hoort ze nu zo vaak. Kan natuurlijk ook dan als tweede naam. Cas vind ik wel een leuke tweede naam.