Thanks voor de tips. Ik ga iig een paar stretch rompers kopen van de Hema en even uitproberen. Anders lijkt V&D ook een optie.
Hema stretch rompers vind ik echt een slechte kwaliteit, gaten vallen erin en worden pillig na een paar keer wassen. En tegenwoordig zijn de ook al 5,50 euro. Ik zweer bij Petit Bateau, en geef dus meer als 10 euro per romper uit!
Hier ook de Hema stretch rompers. Mijn meisje heeft nu kleding maat 68/74, maar van die rompertjes past 62/68 haar nog prima.
Waar ik wel ben achter gekomen met de stretch rompers van de hema dat de maten niet kloppen... Pas heb ik er 4 stuks gekocht en van de een zijn de mouwen goed de ander moet je 4 keer omslaan en bij weer een romper maar 1 of 2 keer heel vaag! Ook heb ik een romper gehad waarbij de ene arm 2 cm langer was
Ik vind die van de hema echt horror bij mijn dochter. Ze is echt een meisje met smalle shoudertjes en die schouders glijden af echt verschrikkelijk... Hier word er veel van GYMP gedragen en van de Zeeman die hele goedkope witte. Die van de Zeeman zijn super.. volgensmij 1.99. En die van GYMP (die ik heb athans) zijn 19.95. Maarja, het hangt natuurlijk ook zo erg van de bouw van je kindje af. Die van de Zeeman vind ik wel fijn want als er een ongelukje met de luier gebeurt knip ik ze gewoon stuk, dan hoef ik die poepzooi niet over der koppie te trekken en koop gewoon een nieuwe. Gebeurd nu inmiddels wel bijna nooit meer trouwens.
Die van Zeeman zijn inderdaad ook fijn, en nog fijner is de prijs. Nu heeft Dennis eigenlijk weer wat nieuwe nodig en vanochtend heb ik er een aantal op de site van V&D zitten bekijken maar ik heb ze nog nooit eerder gehad dus ik vroeg me af of die een beetje smal vallen? Ik las dat een aantal dames ze aanraadde dus die zullen me dat vast kunnen vertellen?
Jaaaa die zijn echt super!! Ik heb ook hema rompers maar daar ben ik lang niet altijd tevreden over. Rompers van Bambino bij kruidvat vandaan zijn ook erg fijn.
Hier bevalt de Hema stretch ook erg goed. Deze kan mijn zoontje tenminste de hele maat uitdragen (lange en in verhouding slank ventje) en dat kan ik niet van alle merken zeggen (bv bambino 74/80 wordt nu wel erg kort terwijl hij maat 74 heeft...). H&M eigenlijk nooit gebruikt door slechte ervaring met andere gekregen kledingstukken (oa scheef geknipt shirt) en datzelfde geldt voor de Zeeman.
Nick is niet heel tenger maar ook niet dik, en die draagt ze bijna dagelijks. Zitten prima, slobberen niet maar zitten ook niet heel strak (nu wel maar dat komt omdat ie uit de maat groeit. ) Frendz Romper V&D
Dank je! Ga ze maar eens proberen, er zijn nu een aantal in de aanbieding dus 't kan niet veel kwaad.
Ik heb nu dus die van Hema en H&M gekocht. Gewoon van elk één, om uit te proberen. Als het bevalt koop ik er meteen een paar. Nogmaals dank voor de tips. Daarom is dit forum zo handig.
Ik heb altijd de witte rompers (past makkelijk overal onder) met lange mouwen van prental en dan die met het glanzende stiksel. Ze zitten mijn mannetje heel mooi. Sluit mooi aan. De Hema strech rompers verzuipt hij is. De nek valt bij hem gewoon over zijn schouders heen. Nu is mijn knulletje wel heel smal en heeft geen babyvet.
inderdaad de stretch van de hema, die los liggen, Die blijven heel erg goed in model zitten, ik zweer erbij